hanskr Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 hei kva meiner de er finast senk på e34 ? er mykje for skjelli å velge mellom alt fra; 25-30 til 45- 75 sitte å ser på senkesett skal være på ein 540v8 gjerne med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 60/40 er vel det mest kurrante. Men jo mer, jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jeg kjøte med H&R sitt sett, og synes det var akkurat passe. Tror det er 40/15 ellerno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Synes det er veldig vanskelig å oppdrive senkesett som senker nok bak. Framme har man mange alternativer, men bak har jeg ikke sett senkesett som senker mer enn 30-35mm, og man får ei alt for høy ræv. Tror egentlig at coilovers er veien å gå hvis man vil ha et helt perfekt "stuk". Og skal man først kjøpe nytt senkesett med fjærer og dempere så blir det fort ganske dyrt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Coilovers er nok veien og gå ja. Ingard: Hadde du problemer med å få ned ræva? På min ble ræva for lav med både 40/40 og 60/30. Hadde vel halve dekket oppi hjulbuen om jeg husker rett. Fronten derimot ble ikke lav nok uansett hva jeg kjøpte.. (Bortsett fra det justerbare selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 H&R sine fjærer i kombinasjon med Bilstein sprint gjorde jo ihvertfall at min hadde samme avstand dekk/hjulbue foran og bak. Det ser heller ikke ut som den har falt sammen med dette settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 takker gjerne kom me fleire meininger å bilder er de coilovers på bilen din hafsmo ? veit att prisen på komplett sett justerbgare er høg -- men skal ein først invistere så må de ve noko som varer og har tuv papir slik att eg slepp å bytte om når bt stopper meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Coilovers er nok veien og gå ja. Ingard: Hadde du problemer med å få ned ræva? På min ble ræva for lav med både 40/40 og 60/30. Hadde vel halve dekket oppi hjulbuen om jeg husker rett. Fronten derimot ble ikke lav nok uansett hva jeg kjøpte.. (Bortsett fra det justerbare selvfølgelig) Vi hadde helt motsatt problem. Supersport sine fjærer senker veldig mye framme, men lite bak. Så derfor (og litt pga godkjenning) bytta jeg til et sett med litt mindre senk framme. Ser bedre ut, men kunne vært mye lavere bak. Når jeg har bilen full av flyttelass, folk og bensin så er den helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg hadde på min gamle e34 Gule Koni dempere og 60/40 Vogtland fjærer. Synes det var Grei senk, kanskje litt mere senk framme, evt mindre bak:-S viewtopic.php?f=9&t=80562&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 takker for komentarer blir trulig fk på meg http://www.partsandretards.no/justerbar ... -highsport men må sende inn fjørbeina for ombyggin - nåkken som har erfaring me de? andre alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 takker gjerne kom me fleire meininger å bilder er de coilovers på bilen din hafsmo ? veit att prisen på komplett sett justerbgare er høg -- men skal ein først invistere så må de ve noko som varer og har tuv papir slik att eg slepp å bytte om når bt stopper meg.. Jeg så ikke denne før nå, men jeg har coilovers nå ja. FK Konigsport. Har hatt Jamex 40/40 og Lowtec 60/30 tidligere (sistnevnte med Bilstein B8 dempere), og i forhold må jeg ihvertfall si meg meget fornøyd med settet fra FK. Kjøpte mitt fra Polardego (P&R). Dette med fjærbein løste jeg ved å kjøpe brukte fjærbein på forumet, istedet for å ha bilen ute av drift en lengre periode. Så solgte jeg bare fjærbeina mine etter å ha montert senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 d2 street funker jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Hehe, passelig høyde det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 har FK coilovers på min fra parts and retards, anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 jada brøytebilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå