Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Henger meg på denne tråden med noen spørrsmål til selger først. Det har seg sånt at jeg sjekket mye opp i heftelser når jeg skulle kjøpe bil. og slik som jeg har skjønt det så hvis du kjøper en bil med heftelser må du betale heftelsene på bilen før du overtar eierskap av bilen. Det jeg lurer på hvordan du fikk tak i bilen fordi han du kjøpte den av slapp jo da faktisk unna låned på 3,2 mill hvis ikke det er gjort svart noe som betyr at han må betale ned på lånet men hvis han ikke greier det er det deg de kommer etter når de skal ha tak i bilen. Bare lurer litt siden dette er en litt morsom sak=)

1 ting til går det ann og ta av lyktesenkerne av lyktene? og passer disse sedan også

Skrevet
Hvordan er det med rust og sånn? skulle hatt kanaler og div så er interrisert i karroseri :)

Karrosseri er bra for rust , var kun litt i nedre del av forskjerm venstre foran .Men forskjermene er vekk . Resten av karroseri kan hentes billig .

Petter

Skrevet
Henger meg på denne tråden med noen spørrsmål til selger først. Det har seg sånt at jeg sjekket mye opp i heftelser når jeg skulle kjøpe bil. og slik som jeg har skjønt det så hvis du kjøper en bil med heftelser må du betale heftelsene på bilen før du overtar eierskap av bilen. Det jeg lurer på hvordan du fikk tak i bilen fordi han du kjøpte den av slapp jo da faktisk unna låned på 3,2 mill hvis ikke det er gjort svart noe som betyr at han må betale ned på lånet men hvis han ikke greier det er det deg de kommer etter når de skal ha tak i bilen. Bare lurer litt siden dette er en litt morsom sak=) :lol::lol::lol:

1 ting til går det ann og ta av lyktesenkerne av lyktene? og passer disse sedan også

Lyktene er solgt .

Petter

Skrevet
Hvordan er det med rust og sånn? skulle hatt kanaler og div så er interrisert i karroseri :)

Karrosseri er bra for rust , var kun litt i nedre del av forskjerm venstre foran .Men forskjermene er vekk . Resten av karroseri kan hentes billig .

Petter

Å hvor står karroseriet? :)

Skrevet

Petter

Å hvor står karroseriet? :)

Det står i nærheten av Stavanger . Men om noen er intressert bør det tas en rask avgjørelse ellers går dette til metall retur :(

Petter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...