Gå til innhold

Luftinntak på e39


Mfh-e39
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke av noe intr. sånn på stående fot. Du kan prøve på bruktbildeler.no eller finndel.no (samme side)

Begynner å bli en del e39 på hoggeriene rundt omkring desverre.

Er ikke så farlig med "forurensning" er ikke så "nazi" på forumtrådene, men mulig admin er det.

Bare send pm om det er noe du lurer på.

Godt mulig de som er åpne ikke er orginale, men ut ifra den linken jeg la ut var de solgt orginalt med helt åpent gitter på visse modeller i visse land.. Uten at jeg skal hverken bekrefte eller avkrefte det som står, er forholdsvis noob på bmw, har hatt en e36 før i et drøyt år, men har egentlig vært nissanmann i alle år tidligere.

Litt mer ot: På min bmw er det montert noen led dioder i angeleyes'ene. Disse fungerer egentlig utmerket i skumring/mørket, men jeg kunne tenkt meg noe litt hvassere. har sett litt rundt , men stort sett finner jeg bare de jeg har fra før... Her er et bilde av en e39,

59692d1205280048-aib-angel-ibright-v3-group-buy-new-halo-lights.jpg

noe slikt hadde vært konge, men dette er halo ultra bright ettermonterte ringer, noe som er uaktuelt iogmed aat jeg har orginale hella lykter med aut. høydejustering...

fikk ikke åpnet siste bilde :(

fant forøvrig bilde av grillen med trakter og lufting helt ut nå:) har laget meg tråd på m5n og idag,,,litt bilder men må laste opp flere :Dw8k2c6fut1n6lvnbrtdc.jpgw8k2c6fut1n6lvnbrtdc_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Mine også..

front-2.jpg

Gratulerer. Det ser veldig pent. Har du skjært ut hull på inneskjerm for å kjøle bremsen. Jeg merker at jeg har mindre bremsestøv på felgen. Kanskje dette hullet hjelper med å blåse vekk støv fra bremseklossen??? #-o

y4kc3i9omavtma9yk9bv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s3aq9e32t0coijz7o0lc.jpg

syns det ser bere ut med litt mørkere trakter jeg:) men for all del så var det åent;) tøffe splittere på den sølv gråe,,,:)

Traktene er helt nye og akkurat montert, så de er VELDIG "shiny" enda... Blir vel litt mattere med litt "wear and tear" håper jeg. Synes selv de vises vel mye ennå..

Synes også splitterne ble litt "overkill" med det samme, men bedre fornøyd i dag enn i går da de var nymontert. Ble egentlig helt ok.

Ellers ser jo din MEGET pen ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...