Mfh-e39 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike luftinntak?`har tråla mange nettsteder, inkl. ebay, men finner de ikke. Eventuelt hva de heter.. Snakker om de i fangeren ja, ikke panseret.
jakobm5 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike luftinntak?`har tråla mange nettsteder, inkl. ebay, men finner de ikke. Eventuelt hva de heter..Snakker om de i fangeren ja, ikke panseret. disse lager du fint selv,,,alu bassporter for ex eller dreie noen;) beastpower selger kitt til rundt 8k da...
Mfh-e39 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Alu porter var jo en god ide. 8k er kansje litt drøyt hehehe Gjør mye med utseendet dette
Haug530D Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 http://www.euro-dyne.com/bmw/5-series/e ... m5-bumper/
babjorn Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Er dette noe man kan kjøpe til E36 også,noen som vet ? ja vet man kan lage selv,men ikke akkurat det jeg vil hvis man kan få ferdig i bra stand Tror nok man må lage selv.. :/
Haug530D Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Er dette noe man kan kjøpe til E36 også,noen som vet ? ja vet man kan lage selv,men ikke akkurat det jeg vil hvis man kan få ferdig i bra stand Tror nok man må lage selv.. :/ Tror bare det hadde sett rart ut
babjorn Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Er dette noe man kan kjøpe til E36 også,noen som vet ? ja vet man kan lage selv,men ikke akkurat det jeg vil hvis man kan få ferdig i bra stand Tror nok man må lage selv.. :/ Tror bare det hadde sett rart ut 0:44 eller bedre syns vinkel 1:05 på denne filmen men så klar hver sin smak.
Mfh-e39 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Synes liksom det blir for smalt på e36, men nå har jeg ikke sett det i rel life, så det kan jo bli bra der også.. Takk for linken, blir nok innkjøpt. Gjør MYE med fronten dette. Legger ved et bilde av den gjeldende bilen, har kommet på bakrutesenker (ac) og m5 vinge bak( den lille leppa ja) Så da tror jeg disse "ductene" og en hamann leppe gjør susen. Bilen går jo greit nok til at den kan se litt sint ut.
babjorn Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Tror det vil bli veldig tøfft å pent på denne,veldig pen bil
Mfh-e39 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Takk takk. Har tro på dette. Vurderer også sort tak
jakobm5 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Synes liksom det blir for smalt på e36, men nå har jeg ikke sett det i rel life, så det kan jo bli bra der også.. Takk for linken, blir nok innkjøpt.Gjør MYE med fronten dette. Legger ved et bilde av den gjeldende bilen, har kommet på bakrutesenker (ac) og m5 vinge bak( den lille leppa ja) Så da tror jeg disse "ductene" og en hamann leppe gjør susen. Bilen går jo greit nok til at den kan se litt sint ut. slik blir det seenes ut med alu porter som er lakkerte
Mfh-e39 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Pent. Har kjøpt alu rør fra intercooler til helikopter faktisk. Skal spenne de opp i dreiebenken og prøve å få en helt jevn flate på de mot gitteret. Har også lyst på m5 fanger splitterne. Nesten alle har hamann leppen ser det ut til, den du har også eller? har du helhetsbilde av bilen din?
jakobm5 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Pent. Har kjøpt alu rør fra intercooler til helikopter faktisk. Skal spenne de opp i dreiebenken og prøve å få en helt jevn flate på de mot gitteret. Har også lyst på m5 fanger splitterne. Nesten alle har hamann leppen ser det ut til, den du har også eller? har du helhetsbilde av bilen din? jepp bilder følger:) ja mange har den for den ser bra ut legger ved et bilde av min m5 også som er sort med mørkere trakter:)nh671ej5oxildvayu5.jpg
jakobm5 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Pent. Har kjøpt alu rør fra intercooler til helikopter faktisk. Skal spenne de opp i dreiebenken og prøve å få en helt jevn flate på de mot gitteret. Har også lyst på m5 fanger splitterne. Nesten alle har hamann leppen ser det ut til, den du har også eller? har du helhetsbilde av bilen din? jepp bilder følger:) ja mange har den for den ser bra ut legger ved et bilde av min m5 også som er sort med mørkere trakter:)nh671ej5oxildvayu5.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå