Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
torshov har, ivaffall den en kompis kjøpte der for et par år siden

men hvorfor bare 4 hjul? liker den til biltema jeg siden den står av seg selv når beina er tatt opp og.

Prøvde en sånn med bare 4hjul her om dagen, og den virka mer stabil. Biltema elefanten vipper jo i alle mulige retninger, og pluttselig er ikke alle hjula nedi gulvet.. Den andre typen med bare 4hjul er mindre og tar mindre plass også, så lettere å flytte på.

Snakket med Torshov i dag, og dem var vist tomme i alle butikker og på hovedlageret. Men han jeg snakket med mente de dem har også hadde 6hjul, sånn som biltema sin.

Skrevet
torshov har, ivaffall den en kompis kjøpte der for et par år siden

men hvorfor bare 4 hjul? liker den til biltema jeg siden den står av seg selv når beina er tatt opp og.

Prøvde en sånn med bare 4hjul her om dagen, og den virka mer stabil. Biltema elefanten vipper jo i alle mulige retninger, og pluttselig er ikke alle hjula nedi gulvet.. Den andre typen med bare 4hjul er mindre og tar mindre plass også, så lettere å flytte på.

Snakket med Torshov i dag, og dem var vist tomme i alle butikker og på hovedlageret. Men han jeg snakket med mente de dem har også hadde 6hjul, sånn som biltema sin.

at den til biltema tipper litt har vell mer å si på gulvet enn selve bukken. men noe vil den jo alltid bevege seg da det alltid er noe slark i ledda. noe som gjelder alle bukkene jeg har vært borti.

http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=173010015

den til torshov har 4 hjul på bildet ivaffall, og den der er lik den en kompis kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...