bj0rnar88 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 hvordan er det med justerbart og 4hjulskontroll? å hvordan blir dette hvis du hever senker? burde man ta 4hjulskontroll for hvær gang man hever/senker? eller holder det med den ene gangen etter man monteringa takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Ikke noe spesielt med selve kontrollen. Hjulvinklene vil endre seg når du hever eller senker, og dermed burde du jo i teorien ta ny kontroll hver gang. Så lenge du ikke endrer høyden brutalt mye har det ikke så mye å si i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Jeg satte opp første bilen min sånn at jeg hadde "vanlige/fornuftige" vinkler ved daglig kjørehøyde, så ble det akkurat passe vinkler til banekjøring når jeg senka litt.. ble til at bilen bare var i "bane-setting", men det er en helt annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå