killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Hei har nå trekt listene i min e39 med carbon vinyl. Ble bra men vil gjerne ha det blankt og pent. Noen som har gjort dette før? Noen som veit hvilken type lakk jeg burde bruke? Resultatet på vinylen blei veldig bra ihvertfall og lett og sette på
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Lever til en lakkerer. 2k klarlakk blir best og gir best beskyttelse. Ble anbefalt og ta det på taket mitt når jeg la carbon folie der.
killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 2k klarlakk? Vil gjøre det selv. Gidder ikke koste på så alt for mye
killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Hei har nå trekt listene i min e39 med carbon vinyl. Ble bra men vil gjerne ha det blankt og pent. Noen som har gjort dette før? Noen som veit hvilken type lakk jeg burde bruke? Resultatet på vinylen blei veldig bra ihvertfall og lett og sette på Har forresten masse til overs som er tilsalgs. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=180771
Muztang289 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Lister er ikke store jobben for en lakkerer å legge klarlakk på.. Burde være maks tusenlappen for jobb og materiale..
killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 fortsatt ikke intressert i og bruke 1000kr på det vis jeg kan få det til bra selv. Blir det dårlig er det jo bare og dra av vinylen og sette på ny
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Hvordan klarlakk tenkte du på? Klarlakk på boks? Klarlakken på boks er har veldig lett for å sige og er ikke like motstandsdyktig som 2k.. Dra innom et lakkverksted og kjøp noen dl med 2k klarlakk ( gjerne ripefri ) og sprøyt selv ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå