killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Har nå trekt listene i bilen med carbon vinyl og har alt for mye igjen så selger det jeg har igjen. Har nok igjen til ihvertfall 5 e39er. Bildet er ikke tatt fra min siden det var så mørkt nå men det kan jeg ordne i mårra Lett og dra på og blir det krøll på det er det bare og varme med en føner så er det like fint igjen. Kan også gjøre jobben vis jeg får riktig pris Gi bud
kjellke Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Samme sier jeg, Er intr i en ca 1,5mx30cm bit om du har. Pm med svar gjerne
killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 106x80 ca har jeg igjen. Vis dere skal ha til lister til e39 kan jeg skjære ut riktige størelser. Vis noen vil ha resten så gi bud
kjellke Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Jeg trenger de måla jeg sa til en Lotus seven hehe. Så pris du kunne tenkt deg for det? er det 3m sin vinyl?
killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Har desverre ikke noe som er 1.5m noen vei. Er 1.06m på det lengste :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå