Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

husker jeg var henne hos BMW gjengen, på campen bak breisladdsvingen der..

å da måtte jeg jo bare påpeke hvor nydelig bilen din var ;)

Skrevet

Stemmer det :D vi var en god gjeng der bakom ;) Snakket eg med deg ?

Skrevet
:applause::applause::applause:

:mrgreen:

Kunne fylt hele serveren til Bimmers med applaus, med det blir nok regnet som spam :lol:

I alle fall, din E34 er MINST på topp 3 i Norge.. Trolig den peneste med "stuk", om du forstår meg riktig.. Har sansen for originale bilder med oldschool-hjul, men at du tar den videre med goood senk og heftige kanthjul er ikke noe minus akkurat 8)

Er det nå noen videre planer for bilen? :mrgreen:

Skrevet

jepp, du gjorde nok det ;)

Skrevet
Ikke tilfeldigvis du som hadde sånn ca. 300 bokser teipa fast på deg? haha

HAHA, Eg fikk med meg han.. eg anner ikke kem han var, lurer på om en av di andre kjente han, han gikk på en super smell :P

Skrevet

jepp, du gjorde nok det ;)

Ikke verst ;) Håper eg var hyggelig :P hehe

Skrevet
:applause::applause::applause:

:mrgreen:

Kunne fylt hele serveren til Bimmers med applaus, med det blir nok regnet som spam :lol:

I alle fall, din E34 er MINST på topp 3 i Norge.. Trolig den peneste med "stuk", om du forstår meg riktig.. Har sansen for originale bilder med oldschool-hjul, men at du tar den videre med goood senk og heftige kanthjul er ikke noe minus akkurat 8)

Er det nå noen videre planer for bilen? :mrgreen:

Takker så mye for det :D Liker bilen utrolig godt, og vurderte litt salg her.. men tror eg slår det fra meg da dette er utrolig gøyt og eie :) selv tror eg nok det er en av di feteste i Norge :)

Tror ikke det blir og gjøre så mye mere med den annet en og holde den vedlike :) Turbo hadde vert prikken over I'en men dette har eg ikke kunnskapen til så da utgår det :P hehe

Skrevet

Igjen - forbanna strøken tvers igjennom etter bildene å lese. Gleder meg til jeg får se den en dag nå, Raymond!

Turbo utgår til de grader. Her er det bare å holde den orginal så lenge som mulig !! Turbo kan en ny eier fra Harstad ta seg av ! Ikke stygt ment mot dere fra Harstad

Skrevet
Igjen - forbanna strøken tvers igjennom etter bildene å lese. Gleder meg til jeg får se den en dag nå, Raymond!

Turbo utgår til de grader. Her er det bare å holde den orginal så lenge som mulig !! Turbo kan en ny eier fra Harstad ta seg av ! Ikke stygt ment mot dere fra Harstad

Hehe, ja bilen er bra den.. skal få tatt noen bilder med skikkelig kamera, men ikke vert vær til det her i regn fylte bergen enda :(

Ikke verst ;) Håper eg var hyggelig :P hehe

jaja, det var du :) du virka til å være godt fornøyd med bilen :)

Fornøyd er eg vettu :D hehe

Skrevet

Ikke så mye nytt på denne fronten, annet en at eg ble bra irretert da en kødd med hiace har kjørt i bilen til damen når den stod parkert og bare stukket av. stripet skjerm og hakk i felg :( Hater slike folk som bare stikker av!

jaja, det nærmer seg gatebil :D mangen som skal neste helg? eg reiser fra bergen fredag så er og se på banen lørdagen viss alt går etter planen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...