Rayen Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Så den på Gatebil!Norges peneste bil? Det gjorde du nok ja Vet no ikke helt det, men mulighet for norges peneste E34?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 nydelig den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 husker jeg var henne hos BMW gjengen, på campen bak breisladdsvingen der.. å da måtte jeg jo bare påpeke hvor nydelig bilen din var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 husker jeg var henne hos BMW gjengen, på campen bak breisladdsvingen der..å da måtte jeg jo bare påpeke hvor nydelig bilen din var Stemmer det vi var en god gjeng der bakom Snakket eg med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Kunne fylt hele serveren til Bimmers med applaus, med det blir nok regnet som spam I alle fall, din E34 er MINST på topp 3 i Norge.. Trolig den peneste med "stuk", om du forstår meg riktig.. Har sansen for originale bilder med oldschool-hjul, men at du tar den videre med goood senk og heftige kanthjul er ikke noe minus akkurat Er det nå noen videre planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Ikke tilfeldigvis du som hadde sånn ca. 300 bokser teipa fast på deg? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 husker jeg var henne hos BMW gjengen, på campen bak breisladdsvingen der..å da måtte jeg jo bare påpeke hvor nydelig bilen din var Stemmer det vi var en god gjeng der bakom Snakket eg med deg ? jepp, du gjorde nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Ikke tilfeldigvis du som hadde sånn ca. 300 bokser teipa fast på deg? haha HAHA, Eg fikk med meg han.. eg anner ikke kem han var, lurer på om en av di andre kjente han, han gikk på en super smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 husker jeg var henne hos BMW gjengen, på campen bak breisladdsvingen der..å da måtte jeg jo bare påpeke hvor nydelig bilen din var Stemmer det vi var en god gjeng der bakom Snakket eg med deg ? jepp, du gjorde nok det Ikke verst Håper eg var hyggelig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Kunne fylt hele serveren til Bimmers med applaus, med det blir nok regnet som spam I alle fall, din E34 er MINST på topp 3 i Norge.. Trolig den peneste med "stuk", om du forstår meg riktig.. Har sansen for originale bilder med oldschool-hjul, men at du tar den videre med goood senk og heftige kanthjul er ikke noe minus akkurat Er det nå noen videre planer for bilen? Takker så mye for det Liker bilen utrolig godt, og vurderte litt salg her.. men tror eg slår det fra meg da dette er utrolig gøyt og eie selv tror eg nok det er en av di feteste i Norge Tror ikke det blir og gjøre så mye mere med den annet en og holde den vedlike Turbo hadde vert prikken over I'en men dette har eg ikke kunnskapen til så da utgår det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Igjen - forbanna strøken tvers igjennom etter bildene å lese. Gleder meg til jeg får se den en dag nå, Raymond! Turbo utgår til de grader. Her er det bare å holde den orginal så lenge som mulig !! Turbo kan en ny eier fra Harstad ta seg av ! Ikke stygt ment mot dere fra Harstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Ikke verst Håper eg var hyggelig hehe jaja, det var du du virka til å være godt fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Igjen - forbanna strøken tvers igjennom etter bildene å lese. Gleder meg til jeg får se den en dag nå, Raymond! Turbo utgår til de grader. Her er det bare å holde den orginal så lenge som mulig !! Turbo kan en ny eier fra Harstad ta seg av ! Ikke stygt ment mot dere fra Harstad Hehe, ja bilen er bra den.. skal få tatt noen bilder med skikkelig kamera, men ikke vert vær til det her i regn fylte bergen enda Ikke verst Håper eg var hyggelig hehe jaja, det var du du virka til å være godt fornøyd med bilen Fornøyd er eg vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Ikke så mye nytt på denne fronten, annet en at eg ble bra irretert da en kødd med hiace har kjørt i bilen til damen når den stod parkert og bare stukket av. stripet skjerm og hakk i felg Hater slike folk som bare stikker av! jaja, det nærmer seg gatebil mangen som skal neste helg? eg reiser fra bergen fredag så er og se på banen lørdagen viss alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Jeg er på Rudskogen fra Torsdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå