Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:applause::applause::applause:

:mrgreen:

Kunne fylt hele serveren til Bimmers med applaus, med det blir nok regnet som spam :lol:

I alle fall, din E34 er MINST på topp 3 i Norge.. Trolig den peneste med "stuk", om du forstår meg riktig.. Har sansen for originale bilder med oldschool-hjul, men at du tar den videre med goood senk og heftige kanthjul er ikke noe minus akkurat 8)

Er det nå noen videre planer for bilen? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg var henne hos BMW gjengen, på campen bak breisladdsvingen der..

å da måtte jeg jo bare påpeke hvor nydelig bilen din var ;)

Stemmer det :D vi var en god gjeng der bakom ;) Snakket eg med deg ?

jepp, du gjorde nok det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg var henne hos BMW gjengen, på campen bak breisladdsvingen der..

å da måtte jeg jo bare påpeke hvor nydelig bilen din var ;)

Stemmer det :D vi var en god gjeng der bakom ;) Snakket eg med deg ?

jepp, du gjorde nok det ;)

Ikke verst ;) Håper eg var hyggelig :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause::applause::applause:

:mrgreen:

Kunne fylt hele serveren til Bimmers med applaus, med det blir nok regnet som spam :lol:

I alle fall, din E34 er MINST på topp 3 i Norge.. Trolig den peneste med "stuk", om du forstår meg riktig.. Har sansen for originale bilder med oldschool-hjul, men at du tar den videre med goood senk og heftige kanthjul er ikke noe minus akkurat 8)

Er det nå noen videre planer for bilen? :mrgreen:

Takker så mye for det :D Liker bilen utrolig godt, og vurderte litt salg her.. men tror eg slår det fra meg da dette er utrolig gøyt og eie :) selv tror eg nok det er en av di feteste i Norge :)

Tror ikke det blir og gjøre så mye mere med den annet en og holde den vedlike :) Turbo hadde vert prikken over I'en men dette har eg ikke kunnskapen til så da utgår det :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - forbanna strøken tvers igjennom etter bildene å lese. Gleder meg til jeg får se den en dag nå, Raymond!

Turbo utgår til de grader. Her er det bare å holde den orginal så lenge som mulig !! Turbo kan en ny eier fra Harstad ta seg av ! Ikke stygt ment mot dere fra Harstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - forbanna strøken tvers igjennom etter bildene å lese. Gleder meg til jeg får se den en dag nå, Raymond!

Turbo utgår til de grader. Her er det bare å holde den orginal så lenge som mulig !! Turbo kan en ny eier fra Harstad ta seg av ! Ikke stygt ment mot dere fra Harstad

Hehe, ja bilen er bra den.. skal få tatt noen bilder med skikkelig kamera, men ikke vert vær til det her i regn fylte bergen enda :(

Ikke verst ;) Håper eg var hyggelig :P hehe

jaja, det var du :) du virka til å være godt fornøyd med bilen :)

Fornøyd er eg vettu :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye nytt på denne fronten, annet en at eg ble bra irretert da en kødd med hiace har kjørt i bilen til damen når den stod parkert og bare stukket av. stripet skjerm og hakk i felg :( Hater slike folk som bare stikker av!

jaja, det nærmer seg gatebil :D mangen som skal neste helg? eg reiser fra bergen fredag så er og se på banen lørdagen viss alt går etter planen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...