Rayen Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 215/40-17" forran og 225/35-17" bak Ja det hørtes fint ut egentlig Viss ikke eg tar 235 bak vi får se 275 bak og 235 fremme, med hvit skrift på dekkene. haha, ja det hadde jo sett ut som balonger på di 17 felgene her Da var det faktisk bestilt og på vei et sett med nye hjul, dette blir seff bare en test selger Ikke di andre hjulene med det første så. Har fått tak i en lignende "bbs rs" replica felg i 8,5x17 foran og 10x17 bak Gleder meg veldig til og få disse på for og se kosn det blir, dersom noen har forslag til dekk størrelse eg kan bruke på disse for og få di finest mulig så vil eg gjerne høre di Rått Kjøpt fra bmautosport.co.uk eller? Jess gjorde det.. så er spent di ble sendt på mandag vet ikke hvor lang tid det tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Tar vel rundt 1-2 uker Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 haha, ja det hadde jo sett ut som balonger på di 17 felgene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 215/40-17" forran og 225/35-17" bak Ja det hørtes fint ut egentlig Viss ikke eg tar 235 bak vi får se 275 bak og 235 fremme, med hvit skrift på dekkene. haha, ja det hadde jo sett ut som balonger på di 17 felgene her Da var det faktisk bestilt og på vei et sett med nye hjul, dette blir seff bare en test selger Ikke di andre hjulene med det første så. Har fått tak i en lignende "bbs rs" replica felg i 8,5x17 foran og 10x17 bak Gleder meg veldig til og få disse på for og se kosn det blir, dersom noen har forslag til dekk størrelse eg kan bruke på disse for og få di finest mulig så vil eg gjerne høre di Rått Kjøpt fra bmautosport.co.uk eller? Jess gjorde det.. så er spent di ble sendt på mandag vet ikke hvor lang tid det tar Bestilte mine i forge uke. Er komt til oslo idag Så rekner med å ha felgene før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Tenkte det kunne være greit å ha litt profil i og med at det er forholdsvis små felger på en forholdsvis stor bil. Kanskje de forsvinner litt? ikke vet jeg, blir sikkert fett uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Tenkte det kunne være greit å ha litt profil i og med at det er forholdsvis små felger på en forholdsvis stor bil. Kanskje de forsvinner litt? ikke vet jeg, blir sikkert fett uansett ja men vil ha litt strekk. satser på 40 foran og 35 bak tenker eg.. 215 og 225 eller 235 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 aaahhhh =D Felgene kom helt uventet på døren idag tidlig og vekket dama hun ble litt sur men eg ble seff KJEMPE fornøyd Hjulene var over all forventning med tanke på dette var en replica felg Fikk pakket di ut og det er god kant på felgene Tenker og teste en bak felg på bilen imorgen for og se kosn det kan bli ca også bestiller eg dekk i løpet av helgen går for 215/40 foran og 235/40 bak Noen som vet hvor di selger klistermeker "BBS" slike som mange klistrer i kanten på felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Trak de bort Engelsk VAT, når du handla?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 jeg bestillte bbs merker på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Trak de bort Engelsk VAT, når du handla?? Jepp Bilder kommer imorgen jeg bestillte bbs merker på ebay Okei da skal eg se om eg finner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Utrolig pen bil! Gleder meg til å se felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Utrolig pen bil! Gleder meg til å se felgene +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Som sagt så ble det litt fyll i helgen så havnet på latsiden så ble lite tid i garasjen og mere i sofaen Men no har eg testet ene bakfelgen på for og få et lite innblikk, tror dette kan bli tøft Men får jo seff ikke det samme inntrykket som med dekk og når bilen står på bakken. Her er et par bilder Beklager litt dårlige bilder men bare tatt fort og gale med mobilen Har også nettopp bestilt dekk 215/40 foran og 235/40 bak Hva tror folket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Må si di ser utrulig bra ut til og være replikaer disse. Er det ekte skruer i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå