Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

215/40-17" forran og 225/35-17" bak :D

Ja det hørtes fint ut egentlig :) Viss ikke eg tar 235 bak ;) vi får se :D

275 bak og 235 fremme, med hvit skrift på dekkene. 8)

haha, ja det hadde jo sett ut som balonger på di 17 felgene her :P

Da var det faktisk bestilt og på vei et sett med nye hjul, dette blir seff bare en test :) selger Ikke di andre hjulene med det første så.

Har fått tak i en lignende "bbs rs" replica felg i 8,5x17 foran og 10x17 bak

Gleder meg veldig til og få disse på for og se kosn det blir, dersom noen har forslag til dekk størrelse eg kan bruke på disse for og få di finest mulig så vil eg gjerne høre di ;)

Rått :) Kjøpt fra bmautosport.co.uk eller? :)

Jess ;) gjorde det.. så er spent di ble sendt på mandag :) vet ikke hvor lang tid det tar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

215/40-17" forran og 225/35-17" bak :D

Ja det hørtes fint ut egentlig :) Viss ikke eg tar 235 bak ;) vi får se :D

275 bak og 235 fremme, med hvit skrift på dekkene. 8)

haha, ja det hadde jo sett ut som balonger på di 17 felgene her :P

Da var det faktisk bestilt og på vei et sett med nye hjul, dette blir seff bare en test :) selger Ikke di andre hjulene med det første så.

Har fått tak i en lignende "bbs rs" replica felg i 8,5x17 foran og 10x17 bak

Gleder meg veldig til og få disse på for og se kosn det blir, dersom noen har forslag til dekk størrelse eg kan bruke på disse for og få di finest mulig så vil eg gjerne høre di ;)

Rått :) Kjøpt fra bmautosport.co.uk eller? :)

Jess ;) gjorde det.. så er spent di ble sendt på mandag :) vet ikke hvor lang tid det tar

Bestilte mine i forge uke. Er komt til oslo idag :) Så rekner med å ha felgene før helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det kunne være greit å ha litt profil i og med at det er forholdsvis små felger på en forholdsvis stor bil. Kanskje de forsvinner litt? ikke vet jeg, blir sikkert fett uansett 8)

ja men vil ha litt strekk. satser på 40 foran og 35 bak tenker eg.. 215 og 225 eller 235 bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahhhh =D Felgene kom helt uventet på døren idag tidlig og vekket dama :) hun ble litt sur men eg ble seff KJEMPE fornøyd :D Hjulene var over all forventning med tanke på dette var en replica felg :) Fikk pakket di ut og det er god kant på felgene :D Tenker og teste en bak felg på bilen imorgen for og se kosn det kan bli ca :) også bestiller eg dekk i løpet av helgen :D går for 215/40 foran og 235/40 bak :D

Noen som vet hvor di selger klistermeker "BBS" slike som mange klistrer i kanten på felgene ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så ble det litt fyll i helgen så havnet på latsiden :P så ble lite tid i garasjen og mere i sofaen :P

Men no har eg testet ene bakfelgen på for og få et lite innblikk, tror dette kan bli tøft :) Men får jo seff ikke det samme inntrykket som med dekk og når bilen står på bakken.

Her er et par bilder :) Beklager litt dårlige bilder men bare tatt fort og gale med mobilen :P

Har også nettopp bestilt dekk 215/40 foran og 235/40 bak :)

032.jpg

033.jpg

036.jpg

037.jpg

005.jpg

060.jpg

058.jpg

061.jpg

059.jpg

Hva tror folket ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...