Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

Så e90 din i arna i dag:P hehe.. meg og en kompis var å handlet:P hehe

Såpass... Hehe, hvor såg du den då? :-)

Heisann :) jeg likte veldig godt fargen på bilen :) har du en farge kode på den? :)

Daytona Violet 283, så lenge det er originalfargen han har brukt.

Det stemmer, det er orginal fargen som er brukt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei den stod utenfor butikker.. vet ikke om det var deg jeg stod foran i køen på prixen:P hehe.. var ute med en kompis og hev på bilstein på bilen hans.

Haha, såpass... Faen då var det meg som lo av deg når du hadde en hundrings, mente det var noe kjent men klarte ikke og feste kor det var ifra, Hehe

Ser du tar mye fine bilder.. Sku tatt noen bilder sammen en gang.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kult.. Då må vi fikse noe en dag, kjenner vel ikke noen som har noen Gs le mans med mørkt senter i 19 vel så eg kunne prøve montert ??? :-)

nei desverre.. er det inpresset du lurer på eller er det bare hvordan det ser ut?

Oki.. Er egentlig mest for og se hvordan det ser ut hehe, vurderer sterkt og kjøpe før ferien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Men da må du huske å kjøpe med riktig et. Jeg har jo 10,5" et27 bak nå.. Så om du kjøper på gs så ville jeg kjøpt med 5serie inpress. mener de er 20x10 et 25.

Føler 20 blir litt mye eg.. Vurdert 8,5x19 og 9,5x19 bak fra Gs.. Blir ikke det veldig bra då med litt spacing?? :-) er det ikke høy et på e90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på gs mener jeg at et på felgene til e90 er et35 på 9,5 felg.. og det er alt for mye.. må hverfall ned i 20 bak kan sikkert gå under det også.

Såpass.. Då skal eg ta og teste Schmidtbhjulene fra m5en på den og se hvordan det blir seende ut :-)

Fått bytte forslag i 03 525dat med mye utstyr no men ser at di bilene har falt mye i pris ser eg :-( så vet ikke helt ka eg skal si på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på gs mener jeg at et på felgene til e90 er et35 på 9,5 felg.. og det er alt for mye.. må hverfall ned i 20 bak kan sikkert gå under det også.

Såpass.. Då skal eg ta og teste Schmidtbhjulene fra m5en på den og se hvordan det blir seende ut :-)

Fått bytte forslag i 03 525dat med mye utstyr no men ser at di bilene har falt mye i pris ser eg :-( så vet ikke helt ka eg skal si på det...

nei jeg ville ikke.. siden nå begynner f10 og bli billig da vil e60 falle i pris og e39 vil hverfall falle..

Hva er spec på schmidt hjulene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg ville ikke.. siden nå begynner f10 og bli billig da vil e60 falle i pris og e39 vil hverfall falle..

Hva er spec på schmidt hjulene da?

Nei, er kanskje noe i det du sier.. Schmidtene er 18 10,5 bak og 9 foran.. Husker ikke inpresset men det er jo under 20 8)

Denne 525 datn er som m5"n din.. Du finner ingen like å sammenligne med.. Særdeles godt holdt å påkostet bil;)
Denne 525 datn er som m5"n din.. Du finner ingen like å sammenligne med.. Særdeles godt holdt å påkostet bil;)

Det er eg fult klar over, hvor langt er den gått? Er bare at eg helst vil ha penger no... Hehe, er det ingen som er interessert i den då så du kunne fått solgt den.. ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har gått 150:) jo torbjørn bydde meg 200 ferdig regga og frakta til han men i drølte så lenge at han kjøpte seg en 535.. Men han var intrisert på et senere tidspunkt;) den er i meget god stand 100% rustfri og strøken i lakk:) ny overhala og forsterket kasse og i denne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...