havardw Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Nyydelig E34! Du vet vel ikke hvor mye vinduene er tonet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Solgt ååå gi en lyd om du kommer over et annet sett .. har veldig lyst på et slikt sett liggene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Nyydelig E34!Du vet vel ikke hvor mye vinduene er tonet? Litt for mye Sotingen på framruten er veldig fin.. den kan eg tenke meg er alt fra 35-50.. side rutene bak og bakruten er så godt som svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 viewtopic.php?f=18&t=182265 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 er ikke feil dette her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=182265 såg ikke bra ut med svart senter.. Ville helst slippe og lakke.. "kresen vettu" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Norges peneste E34 M5. Respect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=182265 såg ikke bra ut med svart senter.. Ville helst slippe og lakke.. "kresen vettu" haha DET er jo et lite problem. Trenger ikke ta av dekkene en gang. Jeg satte mine game på bilen når den stod på bukk, så satte jeg den i gir og holdt pussepappir inntil. Fikk bort mye hakk da. Så polerte jeg kanten til den var sånn semi gloss og leverte felgene til lakk på den lokale Essoen. Kosta meg 2000kr og en haug med timer å pusse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 hehe, er noe i det du sier larsen. For se ka han svarer no, men kunne tenkt meg et sett eg ikke trengte og pusse opp med det første. Då måtte prisen vert litt der etter, høres litt ut på annonse hans at han skal ha mye for di på grunn av dekkene som står på di. Disse kan jo eg sikkert ikke bruke heller så. Men får se ka han skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Men har muligens noen andre på hånd no om vi blir enig om pris. Som skal være ganske pene med riktig dekk størrelse.. kanskje det blir litt spinning med et nytt sett hjul på børso hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Farlig tøff! Og så gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Fantastisk M5 dette her, helt perfekt med både farge, motor, interiør, felger og senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 takk for fine tilbake meldinger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Som fleire sier Den gromaste m5'en her i strøke ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Som fleire sier Den gromaste m5'en her i strøke ;D Takk takk.. Er bare så utrolig klar for og ta den ut for en stripe no.. men enda en stund og vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå