Rayen Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Litt stille her fortiden, men har kjøpt meg leilighet som eg straks overtar og som skal gjøres mye med Men M5en er forsåvidt klar for våren.. men ikke så mye prioritert no når eg skal pusse mye opp Har også holdt litt på med damen sin e46 coupe Et lite bilde rett etter og ha montert innsats ringer fra GS Etter dette er vinduer blitt sotet 35% hele veien rundt, montert bakrutesenk og klare sorte blinklys foran.. Straks for den på helt nye sko hartge classic 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Her er en liten film snutt med sladd opp slakteren på rudskogen gatebil september 2010 Kribler i hele kroppen etter en kjøre tur snart.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Tøft å se at dette smykket blir brukt litt også! Det er mange som ikke tør det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Tøft å se at dette smykket blir brukt litt også! Det er mange som ikke tør det gitt. hehe, Vet mange er slik.. selv var eg veldig forsiktig i starten.. men har mann M så skal det no brukes også mener no eg men samtidig ta svært godt vare på det Det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Tøft å se at dette smykket blir brukt litt også! Det er mange som ikke tør det gitt. hehe, Vet mange er slik.. selv var eg veldig forsiktig i starten.. men har mann M så skal det no brukes også mener no eg men samtidig ta svært godt vare på det Det er min mening Ja, det er det som er tanken bak disse bilene. Er laget for å tåle store mengder hardkjøring, har ikke en slik motor for ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Nei, må brukes litt i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Liten update: Vert veldig stille på min front i det siste men bilen er no kommet ut på veien og glinser i solen (grunnet mye oppussing i nykjøpt leilighet med stor garasje med varmepumpe på 45 kvadrat ) Utrolig gøy og kjøre etter 7 månder i garasjen bilen startet med engang og fungerer utmerket hittil Hadde bilen på lakk verksted i en uke nylig der eg fikk fjernet litt rust som var på hjørne bak fikk fikset dette skikkelig og bilen skal no være 100% fri for rust igjen hvertfall ikke funnet noe.. Har forresten fått hele bilen rubbet og polert etter dette ellers har det ikke vert så mye endringer. Har ellers når det gjelder bil fått stasjet opp den andre e46 coupen som er et bilde av her lengre oppe i tråden og denne har virkelig kommet senk med 19 hartge felger på Mangen som skal på våler til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 skal du på våler?? hadde vært morro og sett bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Jeg skal opp dit med egen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Har veldig lyst på våler men må stå over då eg er mitt i stor oppussing og det meste av tiden og pengene går der no men tenkte meg på juli for og stille ut bilen også også sikkert september treffet og legger ved noen bilder fra første vasken etter rubbing og poleringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Nyvasket og i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Så deg på veien her om dagen. Fy flate for en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Så deg på veien her om dagen. Fy flate for en bil åå ikke verst, ja er ute og lufter den litt i ny og ne som sagt den er mye råere live en bilder synes no eg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Leeenge siden det er update her inne men bilen blir no stelt og tatt godt vare på nye dekk er montert hele veien rundt og da ble den mye bedre og kjøre..Mangler bare en hjullstilling no som skal taes neste uke da er den sjefs Ellers utenom det har eg litt slitt med varmeapparatett som kommer og går finner ikke helt utav dette men satser på og få det på stell snart da skal alt være 110% på bilen Mangen her som skal nedover på rudskogen gatebil i september ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Leeenge siden det er update her inne men bilen blir no stelt og tatt godt vare på nye dekk er montert hele veien rundt og da ble den mye bedre og kjøre..Mangler bare en hjullstilling no som skal taes neste uke da er den sjefs Ellers utenom det har eg litt slitt med varmeapparatett som kommer og går finner ikke helt utav dette men satser på og få det på stell snart da skal alt være 110% på bilen Mangen her som skal nedover på rudskogen gatebil i september ? Jeg skal på Gatebil i September! (..med mindre det regner da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå