Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

Litt stille her fortiden, men har kjøpt meg leilighet som eg straks overtar og som skal gjøres mye med :D Men M5en er forsåvidt klar for våren.. men ikke så mye prioritert no når eg skal pusse mye opp :P

Har også holdt litt på med damen sin e46 coupe :)

Et lite bilde rett etter og ha montert innsats ringer fra GS :D Etter dette er vinduer blitt sotet 35% hele veien rundt, montert bakrutesenk og klare sorte blinklys foran.. Straks for den på helt nye sko hartge classic 19 :D

IMG_3702.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft å se at dette smykket blir brukt litt også! Det er mange som ikke tør det gitt. :)

hehe, Vet mange er slik.. selv var eg veldig forsiktig i starten.. men har mann M så skal det no brukes også mener no eg men samtidig ta svært godt vare på det :) Det er min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft å se at dette smykket blir brukt litt også! Det er mange som ikke tør det gitt. :)

hehe, Vet mange er slik.. selv var eg veldig forsiktig i starten.. men har mann M så skal det no brukes også mener no eg men samtidig ta svært godt vare på det :) Det er min mening :)

Ja, det er det som er tanken bak disse bilene. Er laget for å tåle store mengder hardkjøring, har ikke en slik motor for ingenting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Liten update:

Vert veldig stille på min front i det siste men bilen er no kommet ut på veien og glinser i solen :D (grunnet mye oppussing i nykjøpt leilighet med stor garasje med varmepumpe på 45 kvadrat :D)

Utrolig gøy og kjøre etter 7 månder i garasjen :) bilen startet med engang og fungerer utmerket hittil :)

Hadde bilen på lakk verksted i en uke nylig der eg fikk fjernet litt rust som var på hjørne bak :( fikk fikset dette skikkelig og bilen skal no være 100% fri for rust igjen :D hvertfall ikke funnet noe..

Har forresten fått hele bilen rubbet og polert etter dette :D ellers har det ikke vert så mye endringer. :) Har ellers når det gjelder bil fått stasjet opp den andre e46 coupen som er et bilde av her lengre oppe i tråden og denne har virkelig kommet senk med 19 hartge felger på :D

Mangen som skal på våler til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på våler men må stå over då eg er mitt i stor oppussing og det meste av tiden og pengene går der no :) men tenkte meg på juli for og stille ut bilen også :) også sikkert september treffet og :) legger ved noen bilder fra første vasken etter rubbing og poleringen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Leeenge siden det er update her inne :) men bilen blir no stelt og tatt godt vare på :) nye dekk er montert hele veien rundt og da ble den mye bedre og kjøre..Mangler bare en hjullstilling no som skal taes neste uke da er den sjefs :D Ellers utenom det har eg litt slitt med varmeapparatett som kommer og går finner ikke helt utav dette men satser på og få det på stell snart :) da skal alt være 110% på bilen :D Mangen her som skal nedover på rudskogen gatebil i september ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeenge siden det er update her inne :) men bilen blir no stelt og tatt godt vare på :) nye dekk er montert hele veien rundt og da ble den mye bedre og kjøre..Mangler bare en hjullstilling no som skal taes neste uke da er den sjefs :D Ellers utenom det har eg litt slitt med varmeapparatett som kommer og går finner ikke helt utav dette men satser på og få det på stell snart :) da skal alt være 110% på bilen :D Mangen her som skal nedover på rudskogen gatebil i september ? :D

Jeg skal på Gatebil i September! (..med mindre det regner da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...