Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, du er vel på alle du ? er du ikke?

Synes du kjører veldig bra btw ;) det skal du ha.. mye bra kjøring på deg på juli treffet hvertfall ;) da var ikke eg utpå :) Hvilken eksos er det du har på din ?

Takk for det :)

Syns selv at kjøringen ikke var så bra...

Ny bane og nytt biloppsett med annen kasse og diff, gjorde at jeg måtte "begynne litt på nytt". Men det gikk mye bedre på søndag enn på fredag hvertfall :)

Eksosen er "hand made" av Fredrik på Eksosmester i Skien. Delene er utelukkende fra FERRITA!

Likte du lyden....? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. mye nytt ja ;) nice... får ta meg en tur bort til deg og se litt på skuten neste gang det er treff og eg er der tenker eg :) ja, synes lyden er fin i den eg :)

Selv har eg orginal eksos der kat er fjernet.. og er veldig fornøyd med det forresten :D hvilken kasse har du på din no då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :)

Men HVOR får jeg kjøpt den leppa du har ? ;D

Det er ikke noe leppe.. dette er orginal M5 fanger ;)alt henger sammen, noe som er vanskelig og få tak i og veldig dyr ny viss mann får di ny fortsatt..er ikke sikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er så siiiinnsykt deilig, så den på Gatebil i juli! :D

Takker for det, ja eg var der.. men tenkte og stille ut.. men ble aldri noe av da eg synes vaske opplegget der nede var elendig så då ble den heller bare stående på campen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. mye nytt ja ;) nice... får ta meg en tur bort til deg og se litt på skuten neste gang det er treff og eg er der tenker eg :) ja, synes lyden er fin i den eg :)

Selv har eg orginal eksos der kat er fjernet.. og er veldig fornøyd med det forresten :D hvilken kasse har du på din no då?

Bare å komme bort det ;)

Har 6-trinns kasse fra -95 M5 og custom diff. (210 hus med 4.10 utv og 45% sperre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme bort det ;)

Har 6-trinns kasse fra -95 M5 og custom diff. (210 hus med 4.10 utv og 45% sperre.)

Ja, eg skal ta meg en tur ;) kanskje eg reiser ned no på september. Har ikke helt bestemt meg enda, hehe :o Men kosn er den med 6 trins då? spinner du mye på 3 da eller? tenker det funker greit med 45 sperre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme bort det ;)

Ja, eg skal ta meg en tur ;) kanskje eg reiser ned no på september. Har ikke helt bestemt meg enda, hehe :o Men kosn er den med 6 trins då? spinner du mye på 3 da eller? tenker det funker greit med 45 sperre ;)

Spinner fint på 3 ja! ...men det gjorde jeg med 5-trinns'en også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...