Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Ja, du er vel på alle du ? er du ikke? Synes du kjører veldig bra btw det skal du ha.. mye bra kjøring på deg på juli treffet hvertfall da var ikke eg utpå Hvilken eksos er det du har på din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Den er så latterlig grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Den er så latterlig grom! hehe Takk for det må få tatt noen nye og fete bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Ja, du er vel på alle du ? er du ikke?Synes du kjører veldig bra btw det skal du ha.. mye bra kjøring på deg på juli treffet hvertfall da var ikke eg utpå Hvilken eksos er det du har på din ? Takk for det Syns selv at kjøringen ikke var så bra... Ny bane og nytt biloppsett med annen kasse og diff, gjorde at jeg måtte "begynne litt på nytt". Men det gikk mye bedre på søndag enn på fredag hvertfall Eksosen er "hand made" av Fredrik på Eksosmester i Skien. Delene er utelukkende fra FERRITA! Likte du lyden....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 hehehe.. mye nytt ja nice... får ta meg en tur bort til deg og se litt på skuten neste gang det er treff og eg er der tenker eg ja, synes lyden er fin i den eg Selv har eg orginal eksos der kat er fjernet.. og er veldig fornøyd med det forresten hvilken kasse har du på din no då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Fin bil Men HVOR får jeg kjøpt den leppa du har ? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Fin bil Men HVOR får jeg kjøpt den leppa du har ? ;D Det er ikke noe leppe.. dette er orginal M5 fanger ;)alt henger sammen, noe som er vanskelig og få tak i og veldig dyr ny viss mann får di ny fortsatt..er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Denne bilen er så siiiinnsykt deilig, så den på Gatebil i juli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Denne bilen er så siiiinnsykt deilig, så den på Gatebil i juli! Takker for det, ja eg var der.. men tenkte og stille ut.. men ble aldri noe av da eg synes vaske opplegget der nede var elendig så då ble den heller bare stående på campen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 hehehe.. mye nytt ja nice... får ta meg en tur bort til deg og se litt på skuten neste gang det er treff og eg er der tenker eg ja, synes lyden er fin i den eg Selv har eg orginal eksos der kat er fjernet.. og er veldig fornøyd med det forresten hvilken kasse har du på din no då? Bare å komme bort det Har 6-trinns kasse fra -95 M5 og custom diff. (210 hus med 4.10 utv og 45% sperre.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 hehehe.. mye nytt ja nice... får ta meg en tur bort til deg og se litt på skuten neste gang det er treff og eg er der tenker eg ja, synes lyden er fin i den eg Selv har eg orginal eksos der kat er fjernet.. og er veldig fornøyd med det forresten hvilken kasse har du på din no då? Bare å komme bort det Har 6-trinns kasse fra -95 M5 og custom diff. (210 hus med 4.10 utv og 45% sperre.) Ja, eg skal ta meg en tur kanskje eg reiser ned no på september. Har ikke helt bestemt meg enda, hehe Men kosn er den med 6 trins då? spinner du mye på 3 da eller? tenker det funker greit med 45 sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 hehehe.. mye nytt ja nice... får ta meg en tur bort til deg og se litt på skuten neste gang det er treff og eg er der tenker eg ja, synes lyden er fin i den eg Selv har eg orginal eksos der kat er fjernet.. og er veldig fornøyd med det forresten hvilken kasse har du på din no då? Bare å komme bort det Har 6-trinns kasse fra -95 M5 og custom diff. (210 hus med 4.10 utv og 45% sperre.) Ja, eg skal ta meg en tur kanskje eg reiser ned no på september. Har ikke helt bestemt meg enda, hehe Men kosn er den med 6 trins då? spinner du mye på 3 da eller? tenker det funker greit med 45 sperre Spinner fint på 3 ja! ...men det gjorde jeg med 5-trinns'en også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Då kjører du vel veldig fort og ? eg er litt redd for det hehe, redd for bilen og holder meg mest til 2 når eg spinner eg har jo 5 trinns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Jeg kommer på september treffet, hadde vært morro om du også dukka opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Jeg kommer på september treffet, hadde vært morro om du også dukka opp Ja, vi får se det ann når det nærmer seg bare og komme bort dersom du ser meg der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå