Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker så mye for posetive ord :D Er kjempe fornøyd med bilen, den er litt det eg vil kalle en "one of a kind" E34, mann finner ikke mange som er lik denne her :D

ChristerM: Savner litt gode gamle 523en eg hadde, det var konge bil :D sett litt etter en ok slik igjen til bruksbil, men er ikke så mange fine, da koster di endel.. og vil ikke bruke så mye på en bil nr 2 :) Ellers er tankene som sagt på E39 M5 da, Ene kompisen min har det og var ute og ragget i den hele fredagen, og det går bra og spinner godt, så kanskje det blir en slik med tiden :D

Angående din så var det jo kasper du kjøpte din av ? kjenner du han godt ? vet eg kem du er kanskje :P ? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :)

Men HVOR får jeg kjøpt den leppa du har ? ;D

Det er ikke noe leppe.. dette er orginal M5 fanger ;)alt henger sammen, noe som er vanskelig og få tak i og veldig dyr ny viss mann får di ny fortsatt..er ikke sikker :P

Ok :P man lærer så lenge man lever ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One of a kind er veldig riktig :)

Jeg kunne godt tenkt meg mer pulver under panseret egentlig, så skjønner det godt. Sikler rimelig heftig etter en 530D selvom det er å gå feile veien egentlig, men det er helt latterlig deiligt moment og drag i de bilene så regner med det blir en slik ila 2012, enten E39 eller E6X, time will show.

Kasper er deltid på Lefdal, så jeg jobber med han enkelte dager, så han kjenner jeg godt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønner ;) tidi kar det :) lenge siden eg har snakket med han, angående bil valget ditt så er det ikke dumt ;) E6x er nice, min søster har en slik 525d med chip som er herlig, men er ikke det samme som og ha en M som spinner på begge :P det får mann liksom ikke i disse andre "vanlige" BMW'ene, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket over bilen skikkelig idag og brukt den endel i kveld :D alltid like artig :)

Her er et par bilder eg tok i farten, Har lånt meg et bra kamera så tenkte og ta en skikkelig fotoshot imorgen :D Slenger ved et bilde av den nye Bruksbilen og :D 528'n

IMG_3945.jpg

IMG_3944.jpg

IMG_3946.jpg

IMG_3943.jpg

IMG_3948.jpg

IMG_3951.jpg

IMG_3955.jpg

IMG_3953.jpg

Og her av sliteren :D

99_-1566708257.jpg

Edit: Merker virkelig at det kamera eg bruker ikke får fram den kanon fine fargen denne bilen er, er MYE råere i virkeligheten, satser på dette kommer seg med nytt kamera :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...