hao Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Noen som tekster mens du kjører? Dette kan bli resultatet http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/sjok ... 61347.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 En venn av meg kjørte til en bil bakfra da han skrev sms. Så utrolig unødvendig å skrive når du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 En venn av meg kjørte til en bil bakfra da han skrev sms. Så utrolig unødvendig å skrive når du kjører. Jeg skjønner ikke de som skriver sms når de kjører, da er det vel for svarten bedre å ringe enn å sitte å skrive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Jeg har slutta med det etter jeg fikk meg iphone... Det er livsfarlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Jeg har slutta med det etter jeg fikk meg iphone... Det er livsfarlig.. Jeg også, Iphone og bil funker dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå