evovrs Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 noen som vet om noen som har dette liggende,,?? samme på touring, sedan,,,
Eirik Viste Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Hei. Dette er en mellomaksling som nesten er umulig å kjøpe løst. Også i Tyskland. Et tips er å få laget en aksling selv hvis du vil skaffe deg en slik mellomaksling raskt. Det koster en del, men du har sannsynligvis ikke noe annet valg. Eirik.
evovrs Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Jeg vet , jeg heller finner den ikke i Tyskland , står en sveiset aksel på den nå i dag, men tenkte jeg skulle hatt en orginal på den, Den som står det i dag er ikke balansert, Så det er en liten vibrasjon ved 50 , Så prøver litt rundt for å høre, jeg har fått en feil fra schmiedmann, den var til automat, så hvis noen trenger en strøken Aksel, da har jeg det;)
Eirik Viste Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Du har jo muligheten til å levere inn akslingen du har til avbalansering hos dem som lager akslinger. De har jo utstyr til dette. Eirik.
evovrs Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 vet det er et alternativ, men som sagt, vil helst ha den 100% original, dette er en sjelden bil da det er en 540 motorsportversjon... 350 hk
S.Hafsmo Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Den siste kommentaren der må du gjerne utdype litt, da meg bekjent eksisterer det ikke noe slikt. Vet det finnes E34 540i Msport (som ble levert istedet for M5 i USA), men denne har de samme 286hk som alle de andre 540i'ene, dog utstyrt med M-understell/bremser/diff(?). (ref: http://www.kindel.com/bmw/m540_info.htm) Skulle det eksistere en original 350hk versjon av 540i'en (forutenom Alpina's 4,6l M60 med 340hk) hadde det gjort seg med noen detaljer rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå