Dhamree Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Får man kjøpt m3 lippe til vanlig E30 Evv hvor ? Og noen som kan poste ett bilde av dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Facelift bil det er snakk om her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Hva lippe er det du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Er det Evo leppa foran du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 er vel ikke å få kjøpt evo-leppe til std e30, men det er flust av lepper å få kjøpt som passer. noen originale og, men de bygger ikke like mye som evo'n. men alt kan lages og/eller tilpasses. jeg modifiserte en evo-leppe til å passe en m-tech 2 e30, og det ble da tøft: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Skal jeg være ærlig så vet jeg igrunnen ikke forskjell på vanli m3 leppe og evo syns bare alle m3er jeg har sett har råå front men nå syns jeg at jeg ser hvor rå evo leppa er og hvor kan jeg få taki en som passer e30n min Evt hva må gjøres for å få den til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Det der såg jo bare helt jævlig ut! M3 har ikke noe leppe orginalt, men man har EVO2 "leppe"og EVO3 splitter. Noen kombinerer begge, som meg, og lager en så kalla evo5 front. Nå er det jo ikke leppa som er forskjell på M3 og vanlig E30 da, men hele fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Skulle vært ulovlig å sko en så fet bil slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Er det mulig å modde til evo 2 lippa på e30 facelift da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 hehe, den så bedre ut når han fikk kjørt hjem og satt på keskin-hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Er det ikke mulig å tilpasse m3 fronten eller Evo lippa på E30 eller få kjøpt noe lignende som passer på vanlig E30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Er det ikke mulig å tilpasse m3 fronten eller Evo lippa på E30 eller få kjøpt noe lignende som passer på vanlig E30 ? Mener Troll Tuning selger en egenprodusert front i glassfiber som er kopiert av M3 med leppe. Denne skal passe på vanlig E30. De har egen nettside og annonser på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg har en sånn leppe om du fortsatt er intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå