Orjan Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Kom over denne tråden på bimmerforums- smakfull renovering må jeg si Fra dette Til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Nydelig Angrer bittert på at jeg solgte min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Å, satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Joe sin bil ja! Ligger noe arbeid i denne etter hvert, skulle bare vert litt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Var meget fin denna da. Men tenk å ikke sette stoffet på skrå, som på org intr da. Makan til kløne. Så hadde det vel vært greit med litt såndbåsing under der, ikke bare gå for "ny over malt" liksom. Men motor pakka var over legen, fytti å gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå