hao Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Lurer på om det er mange her inne som har kontakt pr Facebook i tillegg til Bimmer. Om det er slik at Dere utvikler bedre/mere/erfaringer og kontakt slik. Har ikke selv facebook da jeg i grunn har vært litt motstander av å skrive hva jeg gjør i løpet av en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Lurer på om det er mange her inne som har kontakt pr Facebook i tillegg til Bimmer. Om det er slik at Dere utvikler bedre/mere/erfaringer og kontakt slik. Har ikke selv facebook da jeg i grunn har vært litt motstander av å skrive hva jeg gjør i løpet av en dag Tror det er endel ja.... + en MSN gruppe EDIT: Du må jo ikke skrive hva du gjør selv om du har facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Som coupe sier så trenger du ikke skrive alt du gjør til enhver tid, men det er en herlig måte og følge med på hva som skjer rundt om, arrangamenter, fester, treff, konserter osv. Og så har du jo den fine "msn" chatte muligheten med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Bare til advarsel. Du blir veldig avhengig av Facebook. Så har man litt "falsk" kontakt med folk når man har Facebook. Trenger liksom ikke å ringe vedkommende og høre hvordan det står til lengre da, for ALT står på face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Bare til advarsel. Du blir veldig avhengig av Facebook. Så har man litt "falsk" kontakt med folk når man har Facebook. Trenger liksom ikke å ringe vedkommende og høre hvordan det står til lengre da, for ALT står på face True dat! Men det er bare å ta seg litt i nakken det da og faktisk dra å sjekke om hvordand et står til med folk Jeg har et par fra Bimmers på Facebook, dog er disse noen jeg møter regelmessig. Er ikke sånn jeg legger til alle jeg møter til en hvertid på Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå