stian-e38 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 hei. kjøpte coilover til min e-38 65/35 senking. og lurte på om 65 blir får mye foran. håper noen kan gi meg litt ifo der. og eventuelt hvor høy den er orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 hmm vis du har kjøpt coilovers kan du jo bare justere og se selv er ikke noe faste mål der. Da har du blitt lurt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Tror du har tatt feil av betydningen Coilovers ;D Det betyr at det er høydeJUSTERBART ;P Har vell selv senka 130mm forran hvis du går i tråden min og kikker ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-e38 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 takk. men nitrox111 hvor har du fått tak i 130mm senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 takk. men nitrox111 hvor har du fått tak i 130mm senking? Er ikke 130mm senking det er justerbart senkesett som da har navnet coilovers. Det du har er bare vanlig senkesett og ikke coilovers. Du kan da justere høyden selv og selfølgelig mye lavere en et vanlig senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-e38 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 ok jeg kjøpte coilovers. så da kan man seke mere en 65. så jeg kan få min like lav som din? men den kan da ikke være lavere en 65 når jeg skal på biltilsynet og så kan jeg senke den lavere. forstått deg rett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Når du har coilovers så kan du justere som du vil. Bilen blir jo godkjent med de papirene som fulgte med coiloversene som skal stemme med nummeret på demperne. Hvor mye du vil senke er jo opp til deg selv og hva som eventuelt står som maks senk i papirene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå