Mariola Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Heya! Tenkte jeg skulle smelle ut noen bilder og info av min først bil, altså en BMW E46 Litt info * Bmw E46 318CI * Kjørt 120000km * 18"/225/40 sommerfelger * 16"/195/60 vinterfelger * CSL frontfanger * CSL bakluke * M3 sidespeil * "Carbon look" * Angel eyes * Svarte skinnstoler * Cosmossvart-metallic lakk Bilen da jeg kjøpte den (med sommer felgene) Slik bilen ser ut i dag (med kjipe vinterfelger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Pen bil Har du noen bilder av inni også? Ville anbefalt deg og bytta ut speila til E46 M3 og ikke E36 Ellers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Flott bil, ja! Enig med sweetBMW, hadde smakt bedre med M3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Takk for det! Ganske fornøyd med den selv! God ide med de M3 speila, blir nok en bedre finish med de! Skal fikse noen bilder av interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 fin bil, men det hullet i fangeren må du få gjort noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Kul bil.. frekt med csl fronten men som sagt bytt speilene så snakker vi kult med bagasjeluken og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Takker! Veldig fornøyd med fronten og bakluka! Skal bestille orginal grill som skal gå over hullet i fangern så det blir bra ut tilslutt også! Har sett på nye sidespeil, men er en helt vill pris på de, syntes det er sykt at de koster opp mot 2000-3000 kr Her er ett bilde av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Interessert i cruisecontrol ettermonteringssett?? =) Har ratt og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Hadde vært en fin ting det altså! Men åssen er det med montering osv? Mye skal du ha for det btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Hmm, ratt med airbag , cruisecontrol motor og styringskabel... i dunno... montering er ganske straight forward, demonter ratt, monter ratt, koble en kabel, og en motor i motorrommet. gannske simpelt Skal bare sjekke opp alt jeg har alle dela... men.. jeg vet ikke? 2500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Skal tenkte litt på det Er det samme type ratt sånn som jeg har nå bare med knappene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nice bil med riktig interiør Grattis !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Takker! Liker Caben din også, drar sikkert mye høner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Ja det er det ja Samme ratt bare med knapper. Ja ang det må si ejg likte interiøret. Ikke noe stoff her i gården nei :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Okok litt kjedelig det rattet, liker m-tech sin type! Haha bra! Nei faen skal ikke ha noe 70-tallets stoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå