520 turbo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 bare og gje bud . og spøre har meir men må ta bilder .. senke sett med koni dempere frame bak var lekasje på .. ukjent merke . kan ta bilde i dag ..
520 turbo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 har sikringsboks.bremsekraft forsterker. trevers. fjørbein ukjent senke sett . kalippere frame og dasbord og speedometer .
Dhamree Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Med e36 tannstang får jeg kortere vandring på hjulene eller rattet ?
Melkvik Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 rattet, pluss mener du får bedre styreutslag på hjula i tillegg.
Dhamree Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 rattet, pluss mener du får bedre styreutslag på hjula i tillegg. Så det er bare rattet som blir kortere vandring på men jeg kan forsatt svinge like mye liksom ? Pris på tannstanga å må jeg modifisere noe for å få den til å passe ?
Melkvik Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 hehe får til å svinge likebra ja;) eneste modd er att du må legge mellom mutter, pluss noen skiver der den er festet, pga innfestningen er noe smalere enn på e30.
evo e3 Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Solg bakstillinga? diff? japp torre tok det med seg i dag ilag med motor . Damn! var det noe han "måtte" ha eller?? litt i beita for bakstilling og diff serru. tok bilen ut av verksted og opp på jobben for løftebukken var opptatt igår. da fikk jeg bekrefta at det satt en 320 diff der for den rasa under litt burning
520 turbo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Solg bakstillinga? diff? japp torre tok det med seg i dag ilag med motor . Damn! var det noe han "måtte" ha eller?? litt i beita for bakstilling og diff serru. tok bilen ut av verksted og opp på jobben for løftebukken var opptatt igår. da fikk jeg bekrefta at det satt en 320 diff der for den rasa under litt burning send han en pm og hør .. var bare han tok den med og med den tannstanga så får du meir utlegg på svingen .. men den e solgt .
520 turbo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 hva skal du ha for rutesenkeren? pm sendt.
520 turbo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 motor/gir solgt Ae lyktene solgt fjørbein og demper frame solgt pluss begge skjermene komplett tannstang solgt . Har igjen: komplett grill med nyre og det bad look. bakrutesenker mtech 1 vinge og bakfanger. 2 brock felger dempertårn stag i motorrom dascbord panser frontplate facelift og prelift bakplate bærearmer med powerflex foringer 2 dører komplett liste verk i crom sota bakvindaug med plast lista oppover vindaugsviskar motor varmeapparat og sikekrt meir bare og spøre.
520 turbo Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 som sagt e bare 2 stk som e heil . dei 2 andre e totalt knust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå