BMWPower Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Ser denne har lagt til salgs en stund på finn.no. Noen som kjenner til historikk eller annet om denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25483698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Pen bil i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Tja...syntes annonsen var litt useriøst skrevet! samt stygge felger.. Ellers var det en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Sikkert gøy å vaske de felgene der . Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Fin bil ja, fikk ikke helt bestemt meg om felgene, men det er jo en relativt enkel sak å bytte hjul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Felgener og sånnt er greit, det ser jeg jo selv at ikke er noe pent Tenker mer på historikk, reperasjoner, tidligere eiere osv... Kollisjonskadet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 ute etter ny bil da:)?? får vente so kan du legge inn bud på min bil:) blir vel salg når våren kjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 ute etter ny bil da:)?? får vente so kan du legge inn bud på min bil:) blir vel salg når våren kjem:) Ser litt rundt ja Du får sende meg litt info, så kan jeg vurdere det. Hvorfor vente til våren? Jeg har begynnt litt i feil ende denne gang, har kjøpt meg felger til E46 M3 men mangler bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 ka skjedde med egenkapital og husplanene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Er forsatt der de planen er å ha 2 biler. Forsatt kapital til hus da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Billig var den å. Får nesten kasta disse etter deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Kan gjerne kaste en slik etter meg De blir billigere ja, men 450 er forsatt mye for en 9 år gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Synes felgene på den M3'n var grisepene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Gikk ikke lang tid før du var på leit igjen nei.. hehe =D Begynner bra når du allerede har handlet hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Førersetet synes jeg var slitt til å ha gått 124.000 km. Ville dobbeltsjekket at km.stand stemmer Men kan jo være fraværende vedlikehold fra eier også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå