Espenstil Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 tenkte jeg skulle senke 1993 e34'ern min. vurderer 50/35, men vet ikke hvor mye jeg skal senke for at den skal se mest mulig aggressiv ut uten å få problemer på de flotte humpete veiene i midt-norge. og hvis jeg bare bruker senkefjærer, vil dette påvirke orginal demperne på noe negativt vis? ps. har ingen planer om å sette på noe ekstra plastikk noen plass.
kje Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Æ kjøpte lowtec 60/30 og veldig fornøyd med det Fin høyde og god komfort samtidig som det er mer sportslig! Ved mer senk enn 40mm må dempere også skiftes, hvis ikke punkterer de etterhvert...
S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Hvis du er pirkete ville jeg gått for coilovers, hvis ikke er det mange alternativer du kan gå for. Det er forøvrig liten sammenheng mellom de oppgitte millimeter de forskjellige levrandørene oppgir, og den faktiske høyden bilen får etterpå. Hvis du søker litt rundt på forumet er det ganske mange tråder om akkurat dette. Personlig prøvde jeg både 40/40 og 60/30 før jeg gav opp og gikk for coilovers.
Espenstil Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 virker som 60/30 kan bli rått ja. Takk folkens
Espenstil Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Siden det virka ganske dyrt for coilovers og dempere burde jeg kansje gå for 40/40 fjærer da jeg har litt tight budsjett, men har lyst på tøffere bil? ettersom orginaldemperne kan punktere om jeg senker mer mener jeg.
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Du kan jo gå for 60/30 og heller bytte demperene senere når du får råd.
Espenstil Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 ja, det er en mulighet, men da trenger jeg kansje bare å bytte forran da? hvor lang tid tror du jeg kan kjøre med 60mm på orginaldempere før de tar kvelden da?
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Det er jo litt vanskelig å si da. én uke - 3 år? Jeg kjørte 4 år på skamsenket granada og originaldempere (studentbil) uten noen problemer. Går å bare bytte foran ja, dog kan det ha negativ effekt på kjøreegenskapene, uten at jeg skal si noe om hvilken grad du vil merke dette. Det aller beste er jo selvfølgelig et sett. De har mye på Schmiedmann.no til en ganske billig penge, så kan du jo høre med Polardego her på forumet.
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 får å si det sån så tviler jeg på det tar lang tid før demperne slått sammen helt noen ganger og er ferdige men som skrevet over, mm oppgit harr ikke mye med virkligheten og gjøre- efter hva jeg vet så får du coilovers temelig billig til e34 så jeg ville vel heller gått for d selv om d kanskje blir 2 lapper mere, hva med og vente 1 mån eller 2 til du har råd med d, er jo uanseet snø nå
Espenstil Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 hadde ikke tenkt å montere før i vår, men kunne vært greit å ha planer og utstyr i boks. får vel se hva tiden bringer når det gjelder cash og billige coilovers eller hva det måtte bli de coiloverne jeg fant på nett lå jo på rundt 11k og det er langt mere enn jeg har råa til å bruke på senking.
Espenstil Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 hmm.. det var ikke dyrt. hvilken type da?
sexeren Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 60/30 er god senk på e34.. Hadde i tillegg en front leppe på bilen.. Tok da nedi en del humper men gikk som regel bra..
Espenstil Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 hva med 40mm forran bare for sparing av penger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå