doffa Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 jeg hjalp en dame her for en ukes tid tilbake, å dette ble resultatet:) http://www.nettavisen.no/tjenester/article3092187.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 ............ - Jeg kommer garantert til å benytte meg av Bileier.no senere. Dette kan jeg trygt anbefale det til andre! men det er jo nettsida hun skryter over hehehe.. neida... syns det var supert gjort.. ikke mangen som har sånn god service thumbs up.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 ............ - Jeg kommer garantert til å benytte meg av Bileier.no senere. Dette kan jeg trygt anbefale det til andre!men det er jo nettsida hun skryter over hehehe.. neida... syns det var supert gjort.. ikke mangen som har sånn god service thumbs up.. skryt av nett siden ja, det er fordi denne tjenesten er ganske ny. ligner veldig mye på den mittanbud.no. hun dama var i hvertfall veldig fornøyd med det vi gjorde og at hun fikk sånn kjapp og god service. tror ikke det er mange Her oppe som faktisk hadde gidda å gjort det jeg gjorde der. Jeg tok bare en kal beregning på at det det var deler og oppdrive og at jobben tok kun 2 timer. jeg kan si at jeg er meget fornøyd med denne omtale i nettavisen:) ett bra rykter å ha med seg videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Denne har jeg nevnt tidligere (nettstedet) og anbefaler alle å prøve det ut heeeelt gratis og vips får du 2-3 tilbud fra verkstedet rundt deg som ønsker å ta jobben TIL EN VELDIG VARIERENDE PRIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 prøvde det en gang, og fikk bare en tilbakemelding og den var alt for høy sammenlignet med alternativene.. Men det er mulig det er bedre andre steder. Forøvrig knallbra service fra Doffa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå