Martin-D Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Som temaet sier ønsker jeg meg slike. Trenger ikke nødvendigvis armlener \ dørtrekk mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Har svarte stoler liggende. Komplett med dørtrekk. Kan hentes på Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Det kan være av interesse. Fram og bak regner jeg med? Til hvilken pris? Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorganV Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 jeg har et komplett intriør, viewtopic.php?t=181852 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 lyst M5 intriør sendan komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 har lyse skinn stoler framme (komfor utgave) trenger litt pleie (vask og rens) er varme i dem følger med komplett dørsider facelift skinn pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 har svart VELDIGT fint intr me armlener. enetoppen på ene dørtrekket er falt av og må limes. rogaland om d er av int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå