B1dik Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Hei. Bilen min har fått en merkelig piping i det siste. Piper tre ganger, og så skjer ingenting mer. Kan komme når som helst, når motoren er igang, men skjer bare en gang for hver gang jeg kjører. Piper ikke hver gang heller. Er ingen varsellamper som lyser, og heller ingen utslag/feilkoder på kjørecomputer. Noen som har peiling på hva det kan være fornoe?:S
Peak Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Sjekk om den piper rett før klokken er hel! Hvis den gjør det er det en knapp på kjørecomputeren din du muligens har kommet borti som sier ifra noen sekunder før klokken slår hel. Mener det er bilde av 3 halve sirkler på computeren/klokka som viser at nå er denne "tjenesten" påslått.
B1dik Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Takker. Da var det kanskje bare en bagatell da:) Skal sjekke dette opp i morgen jeg. Takk for svar!!
pcen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Det kan ikke være at den sier ifra om at det kan være glatt ute da? er sånn i e46'n vi har i heimen men det skjer vel kun når det er rundt 0 grader.. kan hende at jeg er ute på jordet nå men
sberget Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Det kan ikke være at den sier ifra om at det kan være glatt ute da? er sånn i e46'n vi har i heimen men det skjer vel kun når det er rundt 0 grader.. kan hende at jeg er ute på jordet nå men Du tenker på temp-måleren Den piper om det er under 3 grader Men stemmer det med klokken, piper før/når klokken blir slagen hel
B1dik Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Piper når graden endrer seg mellom 3- og 3+ om jeg ikke tar helt feil? eller så er det bare 0-3+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå