helland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Havarerte mellomaksel på tur til jobb ista, noen som har til overs?? 265 kasse !!!
helland Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Hentet hos lakkerer dårlig bilde, men ser ca hvordan det ble med led pærer i angel-eyesn og xenon tåkelys
Jørgen Lie Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Syns det så bra ut det her jeg! Var kult å se til da dere kom kjørende sist uke i alle fall.. Mange som ikke har noe til overs for slik badlook, eller lyktesenkere, men jeg liker det
helland Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Ble egentlig fornøyd selv, venter på takvingen, håper den kommer i løpet av uka... skal også få tona rutene.. kjenner det kribler etter å montere sommerhjul, men det er vel for tidlig enda
helland Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Er det e34 seter du har bake også i e28'n?? jepp
RS-Heggem Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 har nå levert e39n til lakkering, kan hende folket forandrer mening når den er ferdig Uansett er vi alle forskjellige AC-Schnitzer takspoiler er også bestilt. Heey!! Hvor i alle dager har du skaffet/bestillt schnitzer bakspoiler? Har hørt med absolutt alle rundt i Norge, et par i USA, og mail direkte på schnitzer i Tyskland, og de sier den er utgått. Tragisk, men sant. Så jeg måtte bite i det sure eplet å bestille aerodynamic spoiler.
Johnsen Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hærlig E28! Og har sansen for det du gjorde med panseret! Kanon! Men, ville beholdt emblemet da, men, evt i sort/ karbon! Men dritstilig!
helland Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 har nå levert e39n til lakkering, kan hende folket forandrer mening når den er ferdig Uansett er vi alle forskjellige AC-Schnitzer takspoiler er også bestilt. Heey!! Hvor i alle dager har du skaffet/bestillt schnitzer bakspoiler? Har hørt med absolutt alle rundt i Norge, et par i USA, og mail direkte på schnitzer i Tyskland, og de sier den er utgått. Tragisk, men sant. Så jeg måtte bite i det sure eplet å bestille aerodynamic spoiler. Jeg bestilte ny hos gs-bildeler i trondheim
helland Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hærlig E28!Og har sansen for det du gjorde med panseret! Kanon! Men, ville beholdt emblemet da, men, evt i sort/ karbon! Men dritstilig! Vurderte det lenge, men ble slik, er godt fornøyd selv
Kjakan Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Er det e34 seter du har bake også i e28'n?? jepp Mykje modd for å få det til å passe? Bilde?
RS-Heggem Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 har nå levert e39n til lakkering, kan hende folket forandrer mening når den er ferdig Uansett er vi alle forskjellige AC-Schnitzer takspoiler er også bestilt. Heey!! Hvor i alle dager har du skaffet/bestillt schnitzer bakspoiler? Har hørt med absolutt alle rundt i Norge, et par i USA, og mail direkte på schnitzer i Tyskland, og de sier den er utgått. Tragisk, men sant. Så jeg måtte bite i det sure eplet å bestille aerodynamic spoiler. Jeg bestilte ny hos gs-bildeler i trondheim Har bestillt der jeg også, men de skaffer den desverre ikke. Har sett etter kopi også, men til touring virker det nytteløst. Sett en annen på forumet som har den spoileren på touringen sin. Mye finere enn aerodynamic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå