Gå til innhold

Helland`prosjekttråd, 524td solgt, "M535i" kjøpt ;)

Anbefalte innlegg

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Syns det så bra ut det her jeg! Var kult å se til da dere kom kjørende sist uke i alle fall..:) Mange som ikke har noe til overs for slik badlook, eller lyktesenkere, men jeg liker det 8)

Skrevet

Ble egentlig fornøyd selv, venter på takvingen, håper den kommer i løpet av uka... skal også få tona rutene.. kjenner det kribler etter å montere sommerhjul, men det er vel for tidlig enda :-)

Skrevet
har nå levert e39n til lakkering, kan hende folket forandrer mening når den er ferdig :)

Uansett er vi alle forskjellige

AC-Schnitzer takspoiler er også bestilt.

Heey!!

Hvor i alle dager har du skaffet/bestillt schnitzer bakspoiler?

Har hørt med absolutt alle rundt i Norge, et par i USA, og mail direkte på schnitzer i Tyskland, og de sier den er utgått. Tragisk, men sant. Så jeg måtte bite i det sure eplet å bestille aerodynamic spoiler. :roll:

Skrevet
har nå levert e39n til lakkering, kan hende folket forandrer mening når den er ferdig :)

Heey!!

Har hørt med absolutt alle rundt i Norge, et par i USA, og mail direkte på schnitzer i Tyskland, og de sier den er utgått. Tragisk, men sant. Så jeg måtte bite i det sure eplet å bestille aerodynamic spoiler. :roll:

Jeg bestilte ny hos gs-bildeler i trondheim :-)

Skrevet
Hærlig E28!

Og har sansen for det du gjorde med panseret! Kanon! Men, ville beholdt emblemet da, men, evt i sort/ karbon! Men dritstilig!

Vurderte det lenge, men ble slik, er godt fornøyd selv :-)

Skrevet

Heey!!

Jeg bestilte ny hos gs-bildeler i trondheim :-)

Har bestillt der jeg også, men de skaffer den desverre ikke. :(

Har sett etter kopi også, men til touring virker det nytteløst. Sett en annen på forumet som har den spoileren på touringen sin. Mye finere enn aerodynamic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...