helland Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Lager en ny tråd, med alle bilene 86` BMW M535i Står for tiden avskiltet, skal totalrenoveres når jeg får tid til det 86` BMW 528i ombygd til M535i (ikke godkjent) Bruksbil, delvis under renovering. 02` BMW 525dat I helga har E39n fått en oppgradering; Bad-Look panser sveising viktig med arbeidslyst Tinnlegging, fjerna emblem tinnlagt sparkling klar for sliping og grunning, blir sendt til lakkering i morgen Har også montert hvite LED pærer til Angel-Eyes`n, og Xenon 35w 4300 i grøftlysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Flau over å kjøre BMW siden du fjernet emblemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Hvor får man sånn tinn sparkel? Flotte E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Oppgradering? Sorry, men falt ikke i smak her =/ Men som alle sier er det greit folk har forskjellig smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 tinnstaver kjøpt hos wurth, vanlig propanbrenner for å smelte de. Er ikke flau over å kjøre bmw nei, men mener ikke den ser verre ut av det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Gjør du det sånn ja? Vi har vel alle forskjellig smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 har nå levert e39n til lakkering, kan hende folket forandrer mening når den er ferdig Uansett er vi alle forskjellige AC-Schnitzer takspoiler er også bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Er ikke spesielt fan av sånt,men badlook`en så faktisk bra ut. Men emblemet skulle du beholdt! Flotte 5`ere trenger interiørbilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Slik ser interiøret ut, proffsoting kommer også i løpet av neste måned - Sort M-sport skinn - M-Sport ratt - Sort taktrekk - Navi 16:9 mp3/ipod/usb/dvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Har gjort litt småtteri med den gråe e28, regner ikke med at det faller i smak her inne men jeg slenger ut noen bilder uansett e34 el-m5 interiør montert : bolt on med de bakerste boltene, foran måtte det moddes litt meget godt fornøyd selv, litt annen komfort en de sorte slitte "sofa-stolene" som sto i Monterte ny girkule m lys, og nytt skinn Stemningsbilde fra tidligere i vinter : Så, hva mener dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 E28'ene var griserå Badlooken er kansje en tilvenningssak for min del. Men må vente til det kommer lakk på for å få ett annet inntrykk av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 E28'ene var griserå Badlooken er kansje en tilvenningssak for min del. Men må vente til det kommer lakk på for å få ett annet inntrykk av det. får vel tilbake e39`n om ett par dager, kommer bilder så fort jeg får hentan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 monterte også xenon 6000k 55w i fjernlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 var ikke helt min stil det du gjorde med panseret men jeg syntes det ser mye bedre og mer gjennomført ut enn de plastikk lyktesenkerne mange setter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Lyser bra? Lurte på det samme i min, men i 4300k... Hvorfor skulle ikke interiøret falle i smak? Er jo en finfin oppgradering det der E46 ratt i E39'en forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå