al3x Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Dette hadde virkelig vert noe ja! Men hva med denne ruten her: http://kart.gulesider.no/m/IK2Vd Ålesund-Sjøholt-Åndalsnes-Valldal-Geiranger Får med både trollstigen og geiranger! Tar ikke så veldig lang tid det heller og man rekker det fint på en dag om man begynner litt tidlig på dagen . Veldig flott tur om man er heldig med været! Bare ett forslag, men jeg stiller uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 tenkte å ta turen i år til gerianger så kunne hengt meg på, bare datoen er riktig for ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Jeg samler raskt noen karer fra giske kommune å slår oss med på denne turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei Er det satt noen dato på denne turen? Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Nei har ikke satt noen dato ennå, er vel snart påtide å finne en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ingen snø værtfall, så må vel bli litt nærmere sommeren Kom 30cm nysnø på VIGRA bare iløpet av natten... :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Mai må vell bli ferdig føler jeg slik at alle garasje bygga kommer seg ut på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hva med lørdag 9 eller søndag 10 juli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Eller kanskje vi burde reise på gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Eller kanskje ikkje. Gatebiltur for en ta en annen helg til. Vurderer faktisk en tur dit i år da jeg er offshore når CCN holder sitt treff i august. Men det blir ingen banekjøring ilag med de tullingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Noen dato enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 tenker rundt: 12.Juni 10.Juli 21.Aug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Av dei datoene stemmer jeg 12.juni da det er eneste av datoene jeg er hjemme:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Blir med på denne! Hadde vært kult om vi hadde blitt en 20 biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Jeg er med. 12 juni passer bra her også. 12 juli krasjer vel kanskje for en del pga. Gatebiltreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå