Selia Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Du får prioritere geiranger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Er det noen fra molde/kr.sund og andre plasser på denne siden som skal ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Bumper denne så folk får det med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Frister denne turen Kommer og blir med viss jeg får det til og passe, litt langt frem enda men følger med Da blir det samme bilder på 8eren som han med Alpinaen hadde tenker jeg. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 dette kunne jeg godt tenkt meg å blitt med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Jeg får ikke blitt med likevell Synes at det er passe kjipt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Er det bestemt oppmøtested i Ålesund? Må prøve å få med seg denne turen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Denne må eg også prøve å få med meg.. Håper på kanonveir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Nei nokke oppmøtested har vi vell ikke tenkt på, men Byggern i Breivika funker godt da det er rett ved avkjørselen til Brusdalsveien .. Håper jeg kan være med iallefall,, samboern har termin 27.juli så satser på ho knip igjen noen dager ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Nei nokke oppmøtested har vi vell ikke tenkt på, men Byggern i Breivika funker godt da det er rett ved avkjørselen til Brusdalsveien .. Håper jeg kan være med iallefall,, samboern har termin 27.juli så satser på ho knip igjen noen dager ekstra Ok,finner vel den ja... Ja må få ho til å knipe igjen,du må no få være me på dinna turen... Eventuelt trykke ut sopass lenge før at du ka være med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hehehe,, ja får nå berre sjå. Men ser du meg ikkje så sitt jeg inn på Åse med en ny arving i fanget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 http://kart.gulesider.no/m/ascgu Store grå bygningen midt i kartet der er Byggern. Mellom holsletta og gamle skoleveg.. Resten kjenner du igjen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Kunne vert kjekt og fått med seg denne turen ja Får se når det begynner og nærme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Ja nå endrer det seg litt med utreisen min på jobb, så er faen ikke sikkert jeg stiller selv på denne turen. Men for se det ann... visst dem fleste stiller kjører jo dere uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 deltar antakeligvis om det blir bra vær, passer fint både mtp. jobb og ferietur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå