Jås Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Blir det noe av denne turen???.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Tja si det!? Kommer litt ann på været. For min del så gjenstår det å legge om nye dekk forran på e-30'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 I dont have car! FAEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_o ... Geiranger/ Lover godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 jeg er i geiranger på søndag, så jeg tenkte å kjøre med bmw gjengen tilbake vist det blir noe av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Skulle gjerne visst om det blir noe av Jeg må opp tidlig for å komme meg til ålesund som første etappe om det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Jajaja,, dette blir.. Jeg kan ikke garantere jeg blir med da samboern min har termin nå 30.07, men satser på jeg slenger meg med Larsegutt som passasjer, da bunnpanna på min egen bil slo hull idag :S. Snakk om å kjøre sammen fra Statoil Moa i 11 tida, men dette kommer vi tilbake på i morgen når jeg får snakket mer med Larsegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Er det mange biler det er snakk om? Kunne tenke meg denne turen selv, og har ferie og alt, så kunne ikke passet bedre for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
misterm3 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 verte det tur inn til geiranger i morgo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ja, men mulig det kam bli endring på kjøreruten slik d ikke blir så seint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Da tenker jeg at jeg møter opp i alle fall, håper alle andre som er i tvil også tar turen. Kjekt med en slik tur i nydelig natur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Matpause i Geiranger? Evt når?. Mulig jeg står der å ser på kollonnen, om det ikke blir for sene nattetimer i natt. Været ser jo upåklagelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
misterm3 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 E det på esso att det vere oppmøtte då i morgo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Var snakk om Statoil Moa her lengre oppe. Skulle gjerne hatt oppmøtested og tidspunkt spikret før midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Statoil var d visst, på moa. Kl 1100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå