kragz Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Gi mej et vink når dokke nærma dokke geiranger, e i geiranger, nr mitt e 91865846 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Hadde plana om å bli med,men blei visst tur til loen istadenfor... Men en fe håpe på fleire muligheter til å bli med på BMW-saker her i fylket ettekvart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Skal prøve å huske det kragz. Jås; joda, det dukker nok opp noe før eller senere. Håper jo litt på et høst treff da, men ingenting spikret ennå. Fikk på nye dekk på framhjula i går kveld med takket være 2 kompisa som ordnet ut. Så nå blir det å få vasket litt over den før jeg drar i 10 tida. Speilrefleksen oppladdet å klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Tar forresten med meg BMW CCN skiltplater å div klubbeffekter for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Er det mulighet for å melde seg inn i BMWCCN også? Har ikke fått gjort det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Det kan gjøres på ccn sine nye web sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Okey. Ser ut til at jeg har bommet litt på Hareid-Sulesund fergen, så kommer ikke til Moa før ca 10 over 11. Hadde det vert mulig og ventet litt så jeg fikk ta del i kolonnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Sender en melding til han som blir å treffe der jeg. Jeg og Larsegutt kommer på innpå Sjøholt da han må hente meg på Ellingsøya. 6`ern min er skadeskutt for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Eller når ej tenke mej om,, kjør direkte innover du.. Vi kan treffes på bensinstasjonen på Sjøholt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Okey, då blir det Sjøholt. Shellstasjonen på nedsida av veien regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Mhmmm, stemmer.. see you there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Då var vi på vei på vår dagstur. Dårlig oppmøte med kun 3 biler fra Sjøholt men lar oss ikke vippe av pinnen for den grunn. ETA Geiranger ca 1400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Flott tur, trass litt labert oppmøte Tok ikkje med kamera sjøl, so om noken he bilde, ha det vore fint om dei vart lagt ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Heilt topp .. Kenneth he masse bilder men han reiste idag så spørs om han fe lasta opp mens han e vekk eller om de blir når han kjem heim att Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Fikk tatt dei me ja, men må berre komprimere dem litt eller tar det 4 uke før jeg får postet dem, nett hastigheten er ikke akkurat på topp her ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå