Larsegutt Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Da var turen gjennomført med great suksess. Startet fra Ålesund Moa kl 1100. Vi var bare 2 biler. Jeg ilag med kjekk 82 å eldste gutten min som passasjer, samt bløracing med sin super deilige M3. Møtte Skaar ved sjøholt med sin E-39 520i å kragz ved Eidstal i sin 320i E-46 Her ombord i Fergen Eidstal - Linge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Her på utkikkposten før nedstigninga mot Geiranger. Begynte nedstigningen gjennom ørnesvingene, 11 stk vendinger. Endelig i sentrum. Dårlig med parkering, så stilte oss opp i Fergekøen mens vi ventet på fergen. Tok videre fergen ifra Geiranger til Hellesylt. En nydelig tur! Var så heldig at tåken lette opp også. Ørnesvingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 ''De syv søstre'' vannfosser. Vannfall på over 250 meter. Hellesylt Så mot sykkylven.... og til slutt ferga over til Magerholm ---> Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Ja det var kjempe flott tur, vi tar oss en tur igjen sammen med familien en dag det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Flotte bilder Lånte nokren til Facebook, om det er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Så ut til å være en kjempeflott tur dette gitt! Kjørt samme ruten selv også og det er nok noe av det bedre norsk natur har å byde på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Jada det var en fin å rolig tur. Skal nok ta den med E-61'en også iløpet av aug.sept tenker jeg. Sambuaren fikk lyst etter hun såg bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 kjempe tur, får håpe fleire joina neste gong;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Kjører igang en Trollstigen tur. http://moreogromsdal.bmwccn.no/ Se fra side 27 i denne linken for bilder viewtopic.php?f=9&t=96381&start=390&hilit=trollstigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Ja her er det bare å slenge seg med! Jeg tenker å ta turen fra Ørsta,så om flere herfra vil bli med så skrik ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Jeg og en kompis driver maser på folk her om å stille opp Vet man noe klokkeslett ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Nei klokkeslett må vi bli enige om. Noen som har formening om når vi bør starte fra åndalsnes for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå