Tommmy Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Etter mye lesing her inne tenkte jeg at det var på tide jeg fikk en liten tråd selv, for å få tips og triks til hva jeg skal gjøre med bilen. Har en Bmw E36 318Ti (m42) som jeg kjøpte for snart tre år siden etter at min første bil (E36 316) ble til spiker fordi en fyr brøt vikeplikten sin. Har ikke gjort noe på den fra før, men siden jeg ikke skal selge den, som jeg først hadde tenkt, så tenkte jeg at jeg like godt kunne gjør noe med den Planen: - M3 front - M3 sideskjørt - Ny bakfanger, så reservehjulet ikke synes! - Trenger også nye sommerdekk, og har derfor sett på 17" og 18" pakker hos gs og BM Autosport - Nye baklykter - Nytt pedalsett, som dere ser på det siste bildet så har gasspedalen blitt fikset på (av forrige eier). Ting kommer sikkert til å gå tregt siden jeg ikke har fast jobb eller er en dreven mekaniker, men litt etter litt så skjer det ting Slenger opp noen bilder fra i salgsannonsen også, på disse bildene står vinterfelgene på btw
bmwe_e36 Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 gasspedalen koster vel under 200 kr så løp og kjøp høres ut som greie planer dette
Tommmy Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Har bestillt M-tech sett hos gs til 199,-
Tommmy Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Noen som vet om det er noen forskjell på disse lyktene? BMWE36 Bright White CCFL Angel Eyes EURO Headlights BMWE36 318ti Euro Prosjector Headlights CCFL Halo Og er det noen som har erfaringer med selgeren?
Østgaard Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Kan ikke huske å ha sett denne før faktisk. Men blir sikkert bra til slutt
Tommmy Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Åå? Hehe, har hatt den i tre år denne sommeren faktisk. Så tenkte det var på tide jeg fikk fikset den nå Satser på det blir bra til slutt ja, må bare finne ut hvilken bakfanger jeg skal kjøpe
Tzunami Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hva med å bytte dashen slik som ///Naitsirk har gjort? blir myye penere da! link: viewtopic.php?f=11&t=173809&hilit=328+compact
Tommmy Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Ingenting er umulig, men tror jeg begynner i det små. Har ingen erfaring fra å skru bil, så blir nok å starte med forskjellig m-styling innvendig og utvendig Hadde vært fantastisk å få byttet motor med, fra en 323 eller 325. Men ting kommer nok til å ta litt tid siden jeg ikke har fast jobb eller en rik onkel i Amerika..
Tzunami Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hehe:p ja vi er nok flere der! student og deltidsjobb er ikke det best betalte hverdagen som finnes:p kjør på med småting som utgjør litt forskjell, så blir det en helt annen bil tilslutt;)
Tommmy Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Jepp, satser på det Sorte nyrer og m-matter blir nok neste innkjøp
in2you Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Gøy med flere compact her inne! Du har et meget bra utgangspunkt i alle fall, fet farge og pen i lakken
Tommmy Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Hehe, takker for det Er ikke så værst din heller Bare å komme med tips om hva som skal gjøres! Og tips til hvilke felger jeg skal kjøpe. Har sett på disse fra BM Autosport i England: 18" LM CROSS SPOKE SPLIT RIM 18" CSL STYLE ALLOYS 18" RS GT STYLE ALLOYS Må jeg kun betale moms på disse og ikke toll? Må jeg valse noe? Men om jeg finner noen fine brukte her inne på bimmers så er nok det mer aktuelt
///Naitsirk Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Alle de der er jo Übergromme felger som gjør seg på omtrent alt som ruller på hjul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå