Gå til innhold

Noen som vet hva denne fronleppa heter? - E34

Anbefalte innlegg

Skrevet
dæven... du får si i fra vist du finne namne på den den skal eg også ha ,D

Dette spørmålet har nettopp vært oppe og hadde du tatt deg tid til

å lese det som er av info i tråden hadde du fått svar.

Les i linken til 22korny, den tråden er helt lik og forklarer alt om hvem

som laget den fangeren orginalt og hvem som lager kopier av den

siden den orginale ikke lages lengre.

Skrevet
dæven... du får si i fra vist du finne namne på den den skal eg også ha ,D

Dette spørmålet har nettopp vært oppe og hadde du tatt deg tid til

å lese det som er av info i tråden hadde du fått svar.

Les i linken til 22korny, den tråden er helt lik og forklarer alt om hvem

som laget den fangeren orginalt og hvem som lager kopier av den

siden den orginale ikke lages lengre.

sorry da... eg starta med å skrive så måtte eg ta tlf ^^ å når eg kom tilbake og skreiv resten var linken og ditta posta.

Skrevet

sorry da... eg starta med å skrive så måtte eg ta tlf ^^ å når eg kom tilbake og skreiv resten var linken og ditta posta.

Ok, sånn å forstå ja :)

Skrevet

Probleme med denne som replika, er at den er omtrent helt rett. Ser man på den orginale har en mer "spiss som følger fangeren, som vist på bildet.

ibz1y0u217ivx909mqxi.jpg

Skrevet

jo men hva er alternativet? ingenting...

låner bildet av bilen til Kristian H. Foss som har denne. dette er uansett bedre en seidel og rieger... min mening da...

eneste minus er glassfiber da..

7hsdylo4v68tr6noqzqq.jpg

Skrevet

har også hørt det finnes 2 typer av ac. bil som du koll henviser til har skjermbreddere.. den andre har ikke. derav 2 typer sett. e vet ikke om dette stemmer...

Skrevet

Helt sant. Er ikke serlig med alternativer nei, og BS sin replika er slettes ikke noe dumt alternativ. Er barejeg som synes den "spissen" gjør det lill ekstra. Men vurderer sterkt den fra BS.

Skrevet

Jeg, og Hafsmo her inne har søkt og trålet side opp og side ned på nettet, og fant egentlig ikke ut hvor den "AC" fronten som her beskrives som "spiss", kommer fra..

Hafsmo selv sendte faktisk mail til AC Schnitzer i Tyskland, med bilde av akkurat denne bilen, hvor han spurte ang denne fronten....

Og faktisk, det han fikk til svar var bare at de ikke ville vedkjenne seg denne fronten.... :shock:

Enda det faktisk står innstemplet AC Schnitzer på venstre siden av leppa.... :applause:

Så etter det har vi faktisk ikke sett mer på det.....

Og som det har kommet frem, så selges jo ikke denne fronten ny som original lenger heller.

Og når ingen heller vil vedkjenne seg den spisse, så må nok vi som kjært leter etter ordentlig AC-front nøye oss med den som selges i dag, DESSVERRE... :(

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...