Gå til innhold

Min LM blå E91 Oppdatert 28 Mai, sommerhjul på plass

JHS
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig mye penere med blackline lykter ja :)

Hvordan felger er det du har bestilt deg?

Og for å svare på ditt spm, så kjører jeg med 285/25 på bakfelgene som er 10"

Det er plass til så breie dekk ja :shock:

Blir sånne felger, fått såpass god pris, så det var ikke noe og lure på... :wink:

18_Inch_Zito_ZL935_Alloy_Wheels__PI_1655_120_110_972_972_303.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye penere med blackline lykter ja :)

Hvordan felger er det du har bestilt deg?

Og for å svare på ditt spm, så kjører jeg med 285/25 på bakfelgene som er 10"

Det er plass til så breie dekk ja :shock:

Blir sånne felger, fått såpass god pris, så det var ikke noe og lure på... :wink:

18_Inch_Zito_ZL935_Alloy_Wheels__PI_1655_120_110_972_972_303.jpg

Hei hei...

Håper du bestilte med Et20 til 5 serie, og ikke Et35 som er til 3 serie. Her er et hav av plass, og felgene til 5 serien er dobbelt så dype. Ser så myyye bedre ut. Om isåfal hadde jeg ring og spurt om det hadde gått an å endre bestillingen. Det er vel verdt å vente litt ekstra på. Jeg kjører samme felgene til vinterhjul.

DSC03065.jpg

DSC03066.jpg

DSC03064.jpg

Her er mine med sommerdekk før jeg lakket dem.

De er svarte nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

Håper du bestilte med Et20 til 5 serie, og ikke Et35 som er til 3 serie. Her er et hav av plass, og felgene til 5 serien er dobbelt så dype. Ser så myyye bedre ut. Om isåfal hadde jeg ring og spurt om det hadde gått an å endre bestillingen. Det er vel verdt å vente litt ekstra på. Jeg kjører samme felgene til vinterhjul.

De er svarte nå...

Hei,

Takk for tipset, er dine ET20? Hvilken dekkdimensjon har du bak? Vurderer selv og lakkere de mørkere, men får prøve de i sølv først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

De er svarte nå...

Hei,

Takk for tipset, er dine ET20? Hvilken dekkdimensjon har du bak? Vurderer selv og lakkere de mørkere, men får prøve de i sølv først.

Mine er et20 ja. Jeg har bare 235/35-19 bak siden jeg kjører vinterdekk. Men 225/35 forran og 255/30 bak er helt perfekt....

Jeg ville hatt de gunnmettal på den blåfargen. Det ser meget pent ut.

Hvor holder du til henne i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er et20 ja. Jeg har bare 235/35-19 bak siden jeg kjører vinterdekk. Men 225/35 forran og 255/30 bak er helt perfekt....

Jålete vinterhjul da, sånt noe kan man ikke kjøre med her på denne tiden av året... Jeg holder til rett nord for Oslo. Men var i Bergen og kjøpte bilen min :wink:

I vognkortet mitt står det jo 225/35-19 foran og 255/30-19 bak, så blir vel de dimensjonene da. 265/30-19 blir kanskje litt mye med ET20? Har faktisk tenkt på gunmetal grå ja, så slipper jeg og vaske de så ofte også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jålete vinterhjul da, sånt noe kan man ikke kjøre med her på denne tiden av året... Jeg holder til rett nord for Oslo. Men var i Bergen og kjøpte bilen min :wink:

I vognkortet mitt står det jo 235/35-19 foran og 255/30-19 bak, så blir vel de dimensjonene da. 265/30-19 blir kanskje litt mye med ET20? Har faktisk tenkt på gunmetal grå ja, så slipper jeg og vaske de så ofte også, hehe.

Hehe.. Ja du sier noe der. Jeg hadde gått for 225/35 forran. Kan bli litt mye med 235. vertfal med et20.

Hadde du vert her i området så har jeg liggende noen felger tilsvarende i gunnmettal.

Gi oss en oppdatering når du vet hva du får bestilt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Nydlig E91 :) Ser frem til bilder med sommerhjul :)

Takk for det :D Gleder meg til sommerhjul jeg og, men ser ikke ut som det er noe å stresse med enda. Snødde jo senest forrige dagen her så... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja du sier noe der. Jeg hadde gått for 225/35 forran. Kan bli litt mye med 235. vertfal med et20.

Hadde du vert her i området så har jeg liggende noen felger tilsvarende i gunnmettal.

Gi oss en oppdatering når du vet hva du får bestilt. ;)

Har du valset eller modifisert noe for og få kjørt med ET20 eller? Subber det? Er litt skeptisk, blir 15mm lengre ut med ET20 da. Noe som utvilsomt ser best ut, men jeg kjører nesten 20 mil daglig så må tenke litt praktisk også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Etter mye venting og mange forsinkelser så måtte jeg pensjonere vinterhjulene siden det rett og slett ikke var brukbart med mønster igjen på de. De felgene jeg egentlig skulle ha er det fortsatt en måned til skal komme, så måtte finne meg noe annet som var raskt og få tak i. Kikket på mye, fant mye fint også. Men er fortsatt en bruksbil som går nesten 20 mil om dagen dette, så vil ikke bruke astronomiske summer på felger.

Har bare fått tatt ett raskt bilde etter montering, kommer nok flere når været blir bedre igjen...

270520112889.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...