Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

vurderer nå og selge unna fram setene i bmw'en min. Pga av at jeg skal ha inn 2 omp stoler, har ikke peiling på disse kan være verdt.

men de er helt strøkene, ingen rifter what so ever, i lyse grått stoff kun sitti i bilen i 85.000km

w9qhe1dotvgc5aoxjql7.jpg

5mef60a89nk24y2pc7it.jpg

Skrevet

setene er fra coupè så er vippe funksjon ja :), holder til på årnes i nes, hadeland er vel 1 time og 30 min unna ellerno tror jeg, er 30 min ifra oslo :)

Skrevet

Det er hovedsaklig pga det er stoff ja. 500 da, er jo langvei og kjøre og greier. Er interessen for de som trekker prisen ned. Eneste grunnen til at jeg vil kjøpe de er fordi jeg har ett blått og ett grått sete. Og det høllet er så stort i førersete at du kunne lagt igjen ei ruke mens du kjørte uten og merke det:P

Skrevet

grunnen til at jeg skal EVT kvitte meg med disse er pga jeg skal gjerne ha noen omp stoler eller sparco eller lignende, så hvis de ikke er verdt mer en som så, da er det ingen vits at jeg selger de !

Skrevet

har du 500kroner ekstra til og finansiere de :) 600 da;P. Synd det, hadde 2 stk nye sparco sprint 5 stoler for noen måndter siden med e30 understell :( kunne fått til noe der da sikkert :/

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...