Johnny.fjetland Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hei alle sammen. Jeg har problem med bilen og har fått mange gode tips her inne. Har også søkt litt her inne, men finner ikke ut hvor veivsensoren ligger. Er det noen her inne som vet hvor den ligger eller som har et bilde av hvor den ligger????
takaasen Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hei alle sammen.Jeg har problem med bilen og har fått mange gode tips her inne. Har også søkt litt her inne, men finner ikke ut hvor veivsensoren ligger. Er det noen her inne som vet hvor den ligger eller som har et bilde av hvor den ligger???? Viktigt med hvilke bil og modell du har. Men skal sitte i front av motoren, ved veiv hjulet. Dette er av m52 men tipper det er likt på m50 hvist det er den motoren du har.
Johnny.fjetland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Hei Takaasen. Takker for det flotte bilde som du sendte.
Steinr Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hei veihus sensoren ligger helt bak på venstre side rett ved start motoren. Går du inn under bilen etter å ha fjernet deksler så må du bruke et speil for å se den. Den du ser litt av her har ledning med kontakt, men det finnes også med faststøpt kabel. Tror du bør sjekke ut hva du trenger før du bestiller.
Olelink Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Fra 9/98 ser det ut som alle (eller de fleste) M5x har føleren der Steinr beskriver. Før dette ligger den som på bildet fra takaasen.
Johnny.fjetland Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Hei Takaasen Er det noe spesielt jeg trenger å passe på når jeg skal skifte den veivsensoren?? eller er det bare plug and play???
takaasen Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Hei TakaasenEr det noe spesielt jeg trenger å passe på når jeg skal skifte den veivsensoren?? eller er det bare plug and play??? Kan sitte fast, bruk rikeligt med CRC/WD40 la det virke. ikke så faligt hvist du skal skifte hele føleren. Rikke litt prøve å rotere litt på den etter at du har skrud løs ubrako/torxs. Pass på at du ikke knekker den nye føler ledningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå