Gå til innhold

Tennis racketer selges billig! Prince og Head!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 tennis racketer jeg ønsker å selge: Begge racketene er pent brukt, litt mer riper i prince racketen da jeg har brukt guardtape på headracketen, men er kun litt lakkslitasje.! Grep str er 3 eller 3/8 på begge 2.! Prince racketen er nystrenget.

Prince exo3 Graphite 100 mid +

Ny pris Prince = 2499

http://tennisbutikken.no/index.php?side ... duktID=345

Head microgel radical mp

Ny pris 2000++ denne kom ut for et par år siden, men er kjøpt ny i fjor!

http://www.tennis-warehouse.com/Head_Mi ... MGRAD.html

Selges 500kr stk eller 1000 for begge ink frakt!

itd9nj5ssod073m3omvn.jpg

ccm8jiaiq5gd5benqjpi.jpg

Skrevet

jeg ønsker IKKE å rakke ned på din "hobby"...men hvem i alle dager betaler 2500,- nytt for en tennisracket..?!

Dem ser veldig fin ut, men jeg håper du kan forklare litt rundt hvorfor disse er bedre enn enn f.eks de man får kjøpt på esso til par hundre lapper...8)

Skrevet

Jeg har selv fått begge racketene av min søster når hun har vært i USA! Men har kjøpt meg 2 nye like racketer i og med at strengene ryker innimellom! :)

Men det er vel om alt mulig annet av sportsutstyr og lignende, hehe. Får det du betaler for.!

Her går det jo mye på hva racketene er lagd av, bevegelser og slikt i racketen.

Billige racketer er stort sett lagt av aluminium, mens disse er lagd av et kompositt materiale og forsket på for forskjellige typer spillestil osv osv, en tennis racket er faktisk ganske avansert! Og ballfølelsen er en helt annen med en bedre racket!

Kan se like ut, men er veldig forskjellige å spille med.

Det er også vanskelig å strenge om en billig racket da den har en tendens til å bli skjev!

Skal man spille litt tennis merkere du fort at det ikke nytter å bruke en racket til 200kr på bensinstasjon, men skal du slå en gang i løpet av sommeren for morroskyld funker det sikkert fett :lol:

Du kan jo kjøpe å se om du merker noe forskjell?? hehe

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...