PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Solgte for noen år siden en knallrød Rieger GTS stylet 325 med sort skinn og 17" felger. Reg nr: DH 83652 Den ble solgt til Tromsø, men arti å visst om nåværende eier var bruker her inne for å høre hvordan det stod til med den... den var silkestrøken når jeg hadde den..nylakkert...ny cab..flott sort interiør med røde sømmer på skinnstolene...ett skikkelig blikfant i 2005 da jeg eide den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Send REGNR DH83652 til 2282 (sms) så får du svar på noen sekunder hvem som eier den og om den er registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Eu ok i sommer ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 ja så det der...men jeg tenkte kanskje eieren var her inne og hadde noen bilder/info om den..hørte snakk om twinturbo maskin i den ikke lenge etter den ble solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ikke sett noe til den her oppe, men skal se etter den til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå