Clerion Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Tenkte å slenge inn ett bud på 20 "store" om den virkelig var fin ;D Da får jeg vel klare meg med den jeg har^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Mhm, selger sammenligna med en annen som ble solgt her på forumet. Men det var inkludert moms, her er det 15 000 ekstra bare får å få den momsa, da blir prisen 75. Så skal man ha tuf artest fra tyskland, time på BT, osv så blir det noen tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Technic Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 couple yours ago i have made it engine foto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Tenkte å slenge inn ett bud på 20 "store" om den virkelig var fin ;DDa får jeg vel klare meg med den jeg har^^ Hehe jeg tenkte i samme bane ,men ikke lett og finne fine sånne til en god pris lenger . Men blir det gull av gammle BMW"r ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg