Trollet_ Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 og den selger solgte hadde 0% sperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 og den selger solgte hadde 0% sperre? Ja.. Så det var ganske bortkastet og sende med en shims til en sperre-enhet! Er som og selge en dieselmotor og sende med tennpluggerhan! Alle som leser annonsen ville forstå det slik at det var diffbrems. Ikke mye vanskelig og vri på stikkasklingene for og sjekke om det er brems.. Litt rart at selger har spesifikt vært ute etter sperrediff fra 325/m3 om han trodde alle de store diffene hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Ja her er jeg glad at han ikke aksepterte mitt bud . For jeg forstod det som om det var en sperre diff . Men når jeg leser annonsen nå , ser jeg jo at han ikke har skrevet sperrediff . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Fantastisk! Og jeg som trodde dette forumet var uten humoriske innslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå