-Erik- Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Skal ikke være noe problem det dirty, men jeg er noe usikker på hvem du skal henvende deg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Skal ikke være noe problem det dirty, men jeg er noe usikker på hvem du skal henvende deg til hmm morro Mikael-B du vet kanskje det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 jeg trur det er nmk grenland som har med anlegget å gjøre, sjekk nmkgrenland.no så er det sikkert ført opp noen kontaktpersoner der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Grenland Motorsport Senter, er ett samarbeid mellom KNA Telemark og NMK (Norsk Motor Klubb) http://www.grenlandmotorsportsenter.no/ Hjemmesiden er under utvikling ser jeg. Ville ha tatt kontakt med NMK for å spørre om leie av bane. http://www.nmkgrenland.no/index.php?opt ... e&Itemid=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 har sendt en mail nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Får si fra om det blir noe da! Da kommer jeg garantert oppom for å se. Er en del kjøring der oppe for tiden. Var drifting der igår f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Får si fra om det blir noe da! Da kommer jeg garantert oppom for å se. Er en del kjøring der oppe for tiden. Var drifting der igår f.eks. Hadde jo vært best om vi bare kunne komme når det var noe trening\kjøring men fant ikke noe på nettsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Fikk ikke noe svar, noen som vet hvem jeg må kontakt ? TLF nummer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 KNA Telemark Gatebil styrer drifting-banen. Sjekk ut: kna-motorsport.no Ang. leie av banen kan du prøve å ringe Kim Olsen (formann i KNA Telemark) på 91245069 eller Thomas Pryerdalen (kontaktperson i KNA Telemark Gatebil) 40841554. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå