S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Synes det er tragisk at drifteevents og tilsvarende mesterskaper ikke får mere blest i Norge. Klarer de ikke klemme inn en liten time med Aasbø i ei uke med Northug? Kjenner jeg blir litt irritert av slikt.
|Ole| Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Hundre prosent einig med deg, dei klarte ikkje å fyre inn 2 sek eingang når han vant eventen sist...HÅPLAUST, nesten så vi skulle starta ein kanal for å vise det live. Så kan TV2 og resten av gjengen angre når Drifting er ein av dei største sportane i Norge...
Bmweee Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Trur kanskje vi har langt igjen for å ta opp kampen med rett fram ski osv..MEN burde absolutt vært mer i lyset da det er en sport som er på vei opp og fram;) Med dette mener eg vi må få ei bane på vestlandet..eller ka du seie Ole morten!?
|Ole| Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Trur kanskje vi har langt igjen for å ta opp kampen med rett fram ski osv..MEN burde absolutt vært mer i lyset da det er en sport som er på vei opp og fram;) Med dette mener eg vi må få ei bane på vestlandet..eller ka du seie Ole morten!? Hehe, vi jobba hardt med saken Kem er du om eg tørr spørre?
///Thomas Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Konge intervju!!! For jævli at ikke det står ett eneste ord i norsk media, seieren i abu dhabi var STOR! Fet å få beskjed om å kjøre en VIP person og satse 70%, for så å kjøre ut å satse 110% for å lære banen, hehe Tipper han har endel kloremerker i buret på passasjersiden...
bmw-E30 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 noen som har link til filmen der han entrer baklengs inn i en drift i S-svingen på vålerbanen med den gule supraen?
|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 eiger av den grønne e34'n fra svelgen..Anders Aaaahaaa...
M|Fjeld Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Da er pc'n kobla opp mot 42" og svær hjemmekino klar for imorgen!! EDIT: Sendinga starter 15:00 norsk tid!
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Da er pc'n kobla opp mot 42" og svær hjemmekino klar for imorgen!! Når er sendinga?
M|Fjeld Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Kondolerer Kommer jo alltid en reprise et sted på nettet
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Kondolerer Kommer jo alltid en reprise et sted på nettet Dei lika det ikkje på jobb men eg kjem til å mase om å bytte vakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå