S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Synes det er tragisk at drifteevents og tilsvarende mesterskaper ikke får mere blest i Norge. Klarer de ikke klemme inn en liten time med Aasbø i ei uke med Northug? Kjenner jeg blir litt irritert av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hundre prosent einig med deg, dei klarte ikkje å fyre inn 2 sek eingang når han vant eventen sist...HÅPLAUST, nesten så vi skulle starta ein kanal for å vise det live. Så kan TV2 og resten av gjengen angre når Drifting er ein av dei største sportane i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Trur kanskje vi har langt igjen for å ta opp kampen med rett fram ski osv..MEN burde absolutt vært mer i lyset da det er en sport som er på vei opp og fram;) Med dette mener eg vi må få ei bane på vestlandet..eller ka du seie Ole morten!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Trur kanskje vi har langt igjen for å ta opp kampen med rett fram ski osv..MEN burde absolutt vært mer i lyset da det er en sport som er på vei opp og fram;) Med dette mener eg vi må få ei bane på vestlandet..eller ka du seie Ole morten!? Hehe, vi jobba hardt med saken Kem er du om eg tørr spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 eiger av den grønne e34'n fra svelgen..Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Konge intervju!!! For jævli at ikke det står ett eneste ord i norsk media, seieren i abu dhabi var STOR! Fet å få beskjed om å kjøre en VIP person og satse 70%, for så å kjøre ut å satse 110% for å lære banen, hehe Tipper han har endel kloremerker i buret på passasjersiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 there is no kill, like overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 noen som har link til filmen der han entrer baklengs inn i en drift i S-svingen på vålerbanen med den gule supraen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 eiger av den grønne e34'n fra svelgen..Anders Aaaahaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Da er pc'n kobla opp mot 42" og svær hjemmekino klar for imorgen!! EDIT: Sendinga starter 15:00 norsk tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Da er pc'n kobla opp mot 42" og svær hjemmekino klar for imorgen!! Når er sendinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 15:00 norsk tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Svarteeeeeeeen! Da begynne eg på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Kondolerer Kommer jo alltid en reprise et sted på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Kondolerer Kommer jo alltid en reprise et sted på nettet Dei lika det ikkje på jobb men eg kjem til å mase om å bytte vakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå