M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hehe, drifting priorites framfor alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hehe, drifting priorites framfor alt! Heeilt sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Han er vel i Abudabi og skal kjøre mere i helgen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 qatar han skal kjøre i. www.justin.tv sender, starter kl 15 - 19. finaler i fra 1715-1900. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 skal hvertfall koble opp på prosjektoren med hjemmekinoen!! det her gleder jeg meg skikkelig til, har virkelig troa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Huff, eg får høyre på jobb om eg får streame på kontoret så eg får sett litt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 http://www.autobloggen.net/?p=2569 Autobloggen som har linka til stream med chat osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Sykt bra løp av Fredric Aasbø og Tengku Djan Ley i final 4 nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gratulerer med 3. plass, Fredric. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Grattis med 3 plass! Etter min meining burde det blitt rerun da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gratulerer med pallplass Fredric! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Haha, genial den Toyota Land Cruiser'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hadde vært morsomt med omt, men det var fortjent. Han i S13 fulgte han hele veien. Aasbø hadde linja relativt perfekt virket det som, men uansett så var det en Nissan helt oppi han! Sinnsykt kjørt av begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 sinnsykt bra kjørt av begge to jo, hadde håpa på omkamp! men det ble en fortjent 3 plass som er sykt bra! gratulerer fredric, satt med gåsehud.. og den land cruiser'n hadde vell litt vondt i understellet slik den hoppa bort over.. igjen, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Haha, genial den Toyota Land Cruiser'n. OT: Episk E30 du har i profil bildet ditt Bilen til Mike Gaynor det... Husker jeg fulgte med på hva han gjorde og fikk til i 2007 med den E30en, han er også en SYK sjåfør (fra england). E30 med m30b35 som han la røyk med i 3 og 4 gir, og hadde masse rå, episk kjøring med, skikkelig inspirasjon for oss e30 entusiaster den bilen der og e30en til aasbø. De (og andre ) beviste hva e30 er god for! Her kan man se hva som er mulig å få til med langt under 300 hk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå