hao Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 tenkte på pappa sin forsikring ja.Den bilen din dirtydicky såg veeldig fin ut! akkurat slik jeg vil ha den bortsett fra automat gir .. Forsikring på automat mener jeg er rimeligere enn på manuell(Gjensidige har det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Det tror ikke jeg. Det er i hvert fall ikke noe de spør om i kalkulatoren på nettsidene og jeg ble heller ikke spurt om det da jeg bestilte forsikring over telefon på onsdag. Jeg forsøkte å prute ned prisen pga utstyr som parkeringssensor, nødbremselys, innebygd håndfri, etc, men han lot seg ikke bikke. Det eneste av den slags som gir rabatt, er anti-sladd, men også dette vil de ta bort etter hvert siden praktisk talt alle nye biler har dette som standard (finnes det i det hele tatt noen unntak?). Jeg fikk uansett en god pris. Bil, barn og innbo til en lavere pris enn bare bil hos If. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 tenkte på pappa sin forsikring ja.Den bilen din dirtydicky såg veeldig fin ut! akkurat slik jeg vil ha den bortsett fra automat gir .. Forsikring på automat mener jeg er rimeligere enn på manuell(Gjensidige har det) Men jeg skal uansett ha manuell gir Førstebilen må nesten ver det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå