drift king Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 div bilder fra forvandlingen av min bmw fra vrak til glis. Slik bilen så ut før... Under bygging og tilpassninger....
drift king Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 får ikke lasta opp bilder på dritt nettet jeg har her, men kommer etterhvert.
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Den var driit fin da ! Men etter bilder da ?
drift king Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 har akkurat begynt med bilen, så blir en stund til etter bilder, men legger inn bilder underveis av oppbygginga fra start til slutt med karosseri retting, til lakk og motor bytte.
Morstan Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Syns den ikke så så veldig gal ut jeg Orginale lamper og svarte lister og m-tech bakfanger så hadde den vært fin
drift king Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 fin på bilder, men av tidligere eier ble jeg fortalt at bilen var rustsveiset og rustfri, noe som syntes at var bare sparklet over all rust og lakert... bygger derfor opp igjen hele bilen på nytt, og 318 drar jo ikke akkurat skinnet av pysja... funderer litt på m3 motor eller 325 turbo når den tid kommer.
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Er dette gamlebilen til ChrZZ her på forumet? Om han er fjernet rust og så sparklet så er det vel igrunn store sjanser for at rusten kommer igjen.. Vanskelig å få det 100%..
Eksos Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Så jo kjempefint ut "vraket" ditt! Lakker listene sorte, da er du i mål ;P Skulle gjerne hatt felgene dine...
drift king Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Er dette gamlebilen til ChrZZ her på forumet?Om han er fjernet rust og så sparklet så er det vel igrunn store sjanser for at rusten kommer igjen.. Vanskelig å få det 100%.. mye mulig det, går ut fra at noen som har hatt bilen er på bimmers siden d er merke fra bimmers i bakruta.. jeg kjøpte bilen av ei i tønsberg vertfall...
drift king Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Så jo kjempefint ut "vraket" ditt! Lakker listene sorte, da er du i mål ;PSkulle gjerne hatt felgene dine... felgene vurderes solgt for rett pris... 0 skader 18" ikke sikker på felg bredder, men tror det er 8,5??
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Hvor mye penger har du egentlig tenkt og legge i den her og hva skal du gjøre med den ? Jeg veit den skal bli show bil men hva har du liksom tenkt og gjøre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå